Ziggo heeft me geadviseerd mijn vraag voor te leggen aan Copmmunity. Zie hiervoor bijgevoegde pdf.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@dmvdbent WiFi is gemeengoed geworden, waardoor interferentie steeds vaker zorgt voor problemen met draadloze netwerken. De kans is groot dat de buren hetzelfde WiFi kanaal gebruiken. Installeer 'n WiFi analyser en check of jouw (SSID) modem ~ modem (buren) ongeveer de signaalsterkte hebben. Via de browser (http://192.168.178.1) kun je de instellingen (kanaal) wijzigen.
Succes gewenst
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@dmvdbent WiFi is gemeengoed geworden, waardoor interferentie steeds vaker zorgt voor problemen met draadloze netwerken. De kans is groot dat de buren hetzelfde WiFi kanaal gebruiken. Installeer 'n WiFi analyser en check of jouw (SSID) modem ~ modem (buren) ongeveer de signaalsterkte hebben. Via de browser (http://192.168.178.1) kun je de instellingen (kanaal) wijzigen.
Succes gewenst
Hey @dmvdbent en welkom op onze Community,
Goed dat je hier terecht bent gekomen want op deze manier is radio luisteren alles behalve ontspannend. Ferdy Bossy geeft al een goede tip, ik ben benieuwd of dit voor jou het verschil heeft gemaakt. Kom je er niet helemaal uit of is dit niet de oplossing geweest, laat het dan ook gerust weten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.