Goeiedag,
Wij hebben sinds oktober vorig jaar internetproblemen.
Wij ervaren bijna elke dag een uitval van circa 30sec - 2min waarbij wij wel de connectie met de router behouden maar geen internet hebben.
Via de klantenservice werd ons gezegd dat wij packet loss hebben, en is er uiteindelijk de AOP, splitter en een kabel vervangen.
Dit heeft het probleem niet opgelost maar wel licht verminderd.
Vandaag hadden wij wat ergere problemen met tenminste 20 min uitval waarbij een restart zelfs niet hielp, maar dit hoeft niet gerelateerd te zijn.
Wij hebben een compal connectbox.
Deze zie ik langskomen in de geschiedenis, kan dit onze problemen veroorzaken?
Illegal - Dropped INPUT packet: src=40.113.110.67 MAC=00:17:10:93:E1:10;CM-MAC=34:2c:c4:cc:a0:8e;CMTS-MAC=00:17:10:93:e1:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Dankuwel voor eventuele hulp.