1
Vraag
2
Reacties
jomalt

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Internetblokkade

Wie kan me van mijn internetblokkade af helpen !

Betaal me blauw aan ziggo elke maand en ze sluiten abrubt, zonder enige kennisgeving alles af.

ik heb geen verstand van deze zaken en ziggo wil niet helpen !

dit is mijn laatste poging en anders zeg ik gewoon op !!

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Scan de Windows apparaten eens met dit, op zichzelf staande antivirus/antimalware programma, dat hoef je niet te installeren, alleen downloaden en opstarten en als je het gebruikt hebt, kun je het gewoon weggooien.

Mocht je het later nog eens willen gebruiken download dan een nieuwe, want dit wordt een paar maal per dag geüpdate met de laatste gegevens.

Microsoft-beveiligingsscanner Downloaden | Microsoft Docs

Bekijk in context

jomalt
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

het is gelukt !

Ik heb de advies van  superexpert Bert opgevolgd. Volledige scan gedaan. Duurde bijna 9 uur, met als resultaat 1 threat. Het programma heeft opgeschoond en eventuele bedreigingen gewist. Heb de uitslag naar abuse@ziggo gestuurd en zij hebben vanochtend de blokkade opgeheven.

Mijn dank gaat uit naar superexpert Bert 🙏🏽🙏🏽🙏🏽.

Mijn ergernis over ziggo blijft ! Ze mogen in zo’n situatie niet onaangekondigd internet afsluiten. Dit kan namelijk verstrekkende gevolgen hebben als mensen afgesloten worden van internet ( denk o.a. aan werk/school/alarmsystemen).

Ik moet er vervolgens zelf achterkomen dat ziggo een blokkade heeft ingevoerd.

Wat er daarna gebeurt is misschien het ergste ! Ziggo laat je helemaal aan je lot over. Het komt neer op “zoek het zelf maar uit”. Ik ben er 4 dagen mee bezig geweest alleen omdat ziggo weigert medewerking of info te verstrekken over de bedreiging.

Betaal ik hier bijna €78 per maand voor ?