Kiderlen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds aansluiten Mediabox geen internet meer

Sinds afgelopen zondag hebben we een nieuwe mediabox xl aangesloten. Maar sinds die tijd nog steeds geen internet. Het witte modem hebben we al sinds augustus. Maar geen internet dus nog steeds niet. Dat mag toch niet zo lang duren!!!!

10 Reacties 10
Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

img.png

 heb je dit modem? zoja heb je hem al geprobeerd te resetten? 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

 

Staan postcode en huisnummer in je profiel? (alleen zichtbaar voor moderators).  Dan leg ik je vraag neer bij het moderatieteam. Zij kunnen diep in de systemen kijken wat er aan de hand is.

Kiderlen
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeer zeker al meerdere keren gedaan. Er zou volgens klantenservice aan gewerkt worden maar nu al 2 dagen!

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Heb je de mediabox xl met een utp kabel verbonden met de connectbox? Zo ja, verwijder deze kabel. Het veroorzaakt veel problemen.

Kiderlen
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe dan verder aansluiten zonder de utp?

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

De mediabox xl krijgt alle benodigde informatie via de coaxkabel. 

Het modem (connectbox) verzorgt je internet.

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @Kiderlen en welkom op de Community, 

Goed dat je met deze vraag aan de bel trekt via dit forum! Ik begrijp dat je sinds de wijziging naar het abonnement  (TV Start en Internet Start) met de Mediabox XL geen internet hebt. Dat is natuurlijk ontzettend vervelend! Ik heb daarom gelijk even een blik hierop geworpen. Zo te zien is de Connectbox modem (witte kastje)nog niet administratief geacitiveerd waardoor je nu geen internet hebt. Je had voor het Connectbox modem zo te zien internet via het Ubee modem. 

Zou je mij door middel van een privébericht het serienummer (SN) van het Connectbox modem door kunnen geven? Dan zorg ik ervoor dat je zo spoedig mogelijk van internet gebruik kunt maken. Je stuurt mij een privébericht door op mijn profielnaam te klikken en dan voor "Een bericht verzenden" te kiezen.

Alvast hartelijk dank voor je reactie!


Groeten,

Paul 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als de Ubee modem nog niet gedeactiveerd is, dan zou je die nog kunnen gebruiken voor internet, tot de connectbox geactiveerd is. Het proberen waard dunkt me.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @Kiderlen,

Inmiddels zie ik dat het nieuwe Connectbox modem administratief geactiveerd is. Je internetverbinding dient het nu ook te doen. Mocht het nog niet werken doorloop dan de stappen op deze pagina. 

 

Laat maar weten of het gelukt is, anders helpen wij je hier graag verder.

Nog een prettige dag gewenst!
Groeten,

Paul

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Hallo @Kiderlen,

We hebben nog geen reactie van je ontvangen. Kun je laten weten of alles naar wens werkt en of wij je nog ergens bij kunnen helpen?
Alvast hartelijk dank voor je reactie en een fijne dag!

 

Groeten,

Paul 

Uitgelicht topic