L.S.
Ik ervaar al 4 jaar ernstige problemen met mijn internetverbinding en ben daarom genoodzaakt om contact met u op te nemen. Een dezer dagen krijg ik een nieuw modem V2 terwijl ik nu een Compal Connect gebruik??
Al meerdere keren een monteur gehad en zelf is er een nieuw stuk kabel in de grond aangelegd. Ondlangs zijn ook in de wijk kasten aangepakt. Echter het probleem blijft bestaan. Ik vermoed dat er een grote storende faktor in de straat moet zijn. Ik kan dit niet meten. Vooralsnog wacht ik af wat het nieuwe modem doet, en daarna misschien vragen om techn. ondersteuning. Na vier jaar wil eindelijk een stabiele verbinding.
Ik zou graag uw hulp willen inroepen om dit probleem op te lossen. Het is voor mij van groot belang dat ik een betrouwbare internetverbinding heb. Momenteel ondervind ik ernstige hinder bij het uitvoeren van mijn werkzaamheden.
Ik hoop op uw spoedige reactie en oplossing van het probleem.