Jeryanmi

Level 7
  • 185Posts
  • 6Oplossingen
  • 64Likes

Is mijn gekozen internet snelheid toereikend?

Beste leden, 

Mijn internet verbinding 350/50 heb ik gewijzigd in 100/20. Het enige waar wij het voor gebruiken is serven op het internet en sociale media doen wij niet aan. Merken wij er iets van, volgens de medewerker van Ziggo waar wij internet voor gebruiken is het prima. Wat is jullie reactie hopelijk positief. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Jeryanmi 

Zelf heb ik 350/35 Mbit/s abonnement, wordt er TV gekeken, gewerkt via internet, via Teams en dat is voor ons meer en genoeg. Met een verbinding van 200/20 Mbit/s zou u inderdaad prima uit moeten kunnen. Of u wèl of geen gebruik maakt van sociale media maakt niet zoveel uit.

Bekijk in context

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

De focus op snelheid van veel gebruikers is zwaar overdreven,

 

100/20 is voor gewoon internet gebruik ruim en ruim voldoende. Met deze snelheid kun je 2 of 3 UHD streams tegelijk afspelen en is er nog ruimte over om te surfen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Jeryanmi 

Zelf heb ik 350/35 Mbit/s abonnement, wordt er TV gekeken, gewerkt via internet, via Teams en dat is voor ons meer en genoeg. Met een verbinding van 200/20 Mbit/s zou u inderdaad prima uit moeten kunnen. Of u wèl of geen gebruik maakt van sociale media maakt niet zoveel uit.

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

De focus op snelheid van veel gebruikers is zwaar overdreven,

 

100/20 is voor gewoon internet gebruik ruim en ruim voldoende. Met deze snelheid kun je 2 of 3 UHD streams tegelijk afspelen en is er nog ruimte over om te surfen.

Jeryanmi
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 6Oplossingen
  • 64Likes

Beste Wim,

Bedankt voor de informatie. 

Jeryanmi
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 6Oplossingen
  • 64Likes

Beste Steef,

Bedankt voor de informatie 

Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

@Jeryanmi  De pakketten Internet Start 100/20) en  eventueel Internet Start XXL (200/20) zijn voor een groot aantal abonnees ruim voldoende. Een zeer verstandige keuze in deze dure tijden, want tenslotte krijg je per 1 juli ook weer een fikse prijsverhoging voor je kiezen. Zelf zijn we vorig jaar over gestapt naar Start XXL (200/20)…….denk aan je eigen portemonnee en niet die van Ziggo 😉

Jeryanmi
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 6Oplossingen
  • 64Likes

Beste Jocola,

Bedankt voor je reactie. 

Uitgelicht topic