Op de website zie Ik geen foto,s alleen als ik ze aanklik
Opgelost! Ga naar oplossing.
Klik op de 3 streepjes rechts bovenaan en instellingen, kies "EMAIL' en zet een vinkje bij "Vooraf laden van externe afbeeldingen toestaan"
Succes.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Klik op de 3 streepjes rechts bovenaan en instellingen, kies "EMAIL' en zet een vinkje bij "Vooraf laden van externe afbeeldingen toestaan"
Succes.
Het grote nadeel van "Vooraf laden van externe afbeeldingen toestaan" is dat spammers dan gelijk weten dat je email adres bestaat en dat de spam ontvangen is.
@Steefb ,
TS kan natuurlijk ook klikken op de knop : afbeeldingen tonen. De optie vooraf laden staat hier vanaf het begin aan en de spam is op 1 hand te tellen. Kwestie van veilig omgaan met mijn emailadres😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.