Astridl1

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Internet werkt niet na installatie nieuw adres

Ik ben recent verhuisd en probeer mijn Smartwifi modem opnieuw aan te sluiten. Echter blijft het onderste lampje continu groen knipperen en brand het wifi teken groen. Ik heb het zelfs de hele nacht aan laten staan, omdat ik weet dat het soms even kan duren. Maar dat maakt geen verschil. Enig idee wat hierbij het probleem kan zijn? 

20230509_105404.jpg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit moet sowieso vervangen worden voor hedendaags aansluitmateriaal en het kan zijn dat je hoofdkabel nog niet aangesloten zit in de straatkast.

 

Maak hier een afspraak voor een gratis monteur: De installatiemonteur (ziggo.nl)

 

Bert_0-1683623347626.png

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1063Likes

heb je al een reset geprobeerd?

weet je zeker dat er signaal op het aansluitpunt staat.....je kunt wel tv kijken?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit moet sowieso vervangen worden voor hedendaags aansluitmateriaal en het kan zijn dat je hoofdkabel nog niet aangesloten zit in de straatkast.

 

Maak hier een afspraak voor een gratis monteur: De installatiemonteur (ziggo.nl)

 

Bert_0-1683623347626.png

 

Astridl1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Daar was ik al bang voor. Ik heb vorige week gebeld dat de aansluiting in deze staat was en toen is mij verteld dat dat geen probleem zou moeten zijn. Er komt morgen een monteur. Hopelijk lost dat het probleem op

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Astridl1 

Ik zie dat de monteur inmiddels bij je is geweest. Kun je vertellen hoe dat is gegaan en of alles nu in orde is?

 

Astridl1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi, ja alles is opgelost.

De verbinding vanuit de straat was niet goed, maar ook de hoofdaansluiting bleek zwaar verouderd. Daar had ik al eerder voor gebeld om dat aan te geven en dat werd niet als probleem gezien. Dus dat dat uiteindelijk het probleem bleek te zijn vond ik behoorlijk irritant... wel erg goed geholpen door de monteur. 

Uitgelicht topic