Roelvanoijen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet werkt niet meer na onderhoudswerkzaamheden

Hallo,

 

Altijd perfect internet gehad, echter vanochtend onderhoudswerkzaamheden gehad in de buurt en nu doet niets het meer. Al meerdere malen het modem opnieuw opgestart, kabels losgehaald en opnieuw aangesloten, echter blijft het lampje (onderste) continu groen knipperen.

 

Wat kan hier het probleem van zijn? 

 

Dankjewel,

Roel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Welkom op de Community @Roelvanoijen!

Oh, jee! Het heeft er schijn van dat je kabel inderdaad per abuis is afgesloten nadat er onderhoud is uitgevoerd. Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat er inmiddels een monteur is langs geweest. Hij bevestigt inderdaad dat de kabel was afgesloten. Mijn oprechte excuses hiervoor! Ik heb een vergoeding aangemaakt voor de dagen waarop je geen gebruik kon maken van je diensten. Dit wordt verrekend met je volgende factuur.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

grote kans  dat je kabel is afgesloten, de modem krijgt namelijk geen signaal meer binnen

Roelvanoijen
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Laat me raden, dit kan alleen een monteur oplossen?

Roelvanoijen
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Gio2903 , laat me raden. Dit kan alleen opgelost worden door een monteur?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

Klopt inderdaad, iemand zal langs moeten komen. Meten op aop en dan kabel aansluiten in ev als er geen signaal op aop zit. Nummering zal niet kloppen of je bent gewoon per ongeluk afgesloten

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

@Roelvanoijen jij hebt een juiste glazenbol. dit zal voor het weekend niet opgelost worden.
er is nog geen medewerker van ziggo hier geweest.

Bellen??

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@Roelvanoijen zou je je postcode en huisnummer (alleen zichtbaar voor moderators) willen plaatsen in:

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Men kan dan een monteur sturen naar het juiste adres.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Welkom op de Community @Roelvanoijen!

Oh, jee! Het heeft er schijn van dat je kabel inderdaad per abuis is afgesloten nadat er onderhoud is uitgevoerd. Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat er inmiddels een monteur is langs geweest. Hij bevestigt inderdaad dat de kabel was afgesloten. Mijn oprechte excuses hiervoor! Ik heb een vergoeding aangemaakt voor de dagen waarop je geen gebruik kon maken van je diensten. Dit wordt verrekend met je volgende factuur.

Uitgelicht topic