1
Vraag
2
Reacties
Joeyd07

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet werkt bijna niet op Connectbox: wat te doen?

Hallo,

Sinds vandaag, om 1.17uur zit ik zonder internet. Precies de tijd die vermeld staat op actuele storingen.nl heb de connect box meerdere malen opnieuw aangesloten en gereset. Alle groebe lampjes knipperen en vervolgens na 3 minuten alleen de witte blijft aan, zoals normaal. Nu kan ik wel op whatsapp versturen en ontvangen en ook op YouTube, maar verder kan ik nergens op. Er was volgens Ziggo geen storing bij mij in de buurt. Dus het blijft een raadsel. Iemand een idee?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op onze Community, Joeyd07. Vreemd probleem wel, maar ik zie dat je al contact hebt opgezocht en dat er vandaag een monteur bij je komt om dit op te lossen. Geef je ons hier vanavond nog een update? We zijn benieuwd.

Edit: ik in de werkbon zie dat de monteur alles werkend heeft achtergelaten. Goed nieuws dus.

Bekijk in context

4 Reacties 4
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Waarmee maak je gebruik van internet en hoe, met wifi of bekabeld? Wat meer info helpt om een oplossing te vinden.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Evt ook je apparaten eens hersterten
Joeyd07
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het betreft de ziggo connect box, die standaard witte. Heb met Ziggo gebeld maar het modem is offline zeggen ze. Het ligt niet aan mijn apparaten maar aan het modem lijkt mij. Het modem zit rechtstreeks met een kabel in de aansluiting en heeft het 2 jaar prima gedaan. Opeens doet hij het dus niet meer kan alleen met mijn telefoon whatsapp en YouTube en een aantal sites bezoeken. Met andere apparaten zoals mijn smart tv verbind hij niet. Configuratie problemen geeft hij aan
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op onze Community, Joeyd07. Vreemd probleem wel, maar ik zie dat je al contact hebt opgezocht en dat er vandaag een monteur bij je komt om dit op te lossen. Geef je ons hier vanavond nog een update? We zijn benieuwd.

Edit: ik in de werkbon zie dat de monteur alles werkend heeft achtergelaten. Goed nieuws dus.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic