jobhuberts wrote:
Ik heb de kabel inderdaad al op mijn laptop geprobeerd en daar doet hij het wel gewoon.
Het lijkt me ook gek dat het aan een instelling op mijn playstation ligt, want vorige week deed hij het nog wel gewoon en ik heb daar niks aan veranderd.
Wat bedoelt u precies met dit?
Foursa1989 wrote:
Zo nee, die het niet doet dan kan je proberen om de upgrade uit te voeren indien je daar kan komen - kan je dat het beste gewoon doen.
indien niet, wellicht proberen te resetten naar fabrieksinstellingen en op nieuw in te stellen.
Ik snap de verwarring.
Een topic beantwoorden met een 2 jarig kind op schoot daar krijg je toch wel een aparte zin van haha…
Sorry…
Soms kan je niet in de router komen, meestal schakelt Ziggo dit uit voor de gebruiker als de DHCP-Server is uitgeschakeld. ( dat gebeurd vaak als de geleverde router van Ziggo alleen als modem word gebruikt, dan gebruik je een eigen router)
Is er in de tussentijd iets gebeurd met de electra / aansluiting ?
veranderd, spanningsuitval oid?
Is je internet wel snel genoeg wanneer je surft?
Zo ja, dan kan je de router naar fabrieksinstellingen zetten, upgraden en dan alles opnieuw instellen.
Zo nee, dan kan je signaal niet goed genoeg zijn. Open op je laptop je browser (verder geen downloads actief), ga naar www.speedtest.net en verander de server naar amsterdam en voer de test uit.
Wat hier belangrijk is, is je ping. Hoeveel ms is die?
Als je ping boven de 200ms uitkomt is je retour signaal voor zover ik weet niet goed.
Mocht de reset niet werken, dan kan je het beste Ziggo bellen.