1
Vraag
2
Reacties
crazy4fb

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet via glasvezel-aansluiting?

hello ik heb een glasvezel abo. ik wil bij ziggo een abonnement maar ik wil het modem aansluiting wel via glasvezel kastje doen dus niet de hoofd aansluiting gebruiken. is dat mogelijk dat ik internet modem i.p.v. hoofd aansluiting aan glasvezel koppel? ik hoef geen tv zenders en zo voor mij gaat het allen aan internet verbinding als het ook via glasvezel aansluiting gaat doen dan wil ik het modem liver daar koppelen i.p.v aan hoof aansluiting aan de muur.. ik hoor het graag
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ziggo is een kabelbedrijf . Geen glasvezel.. Dus dat zal NIET gaan. Als ik je vraag goed begrijp.

Even ter info: Ziggo heeft wel een glasvezel netwerk.. Alleen is het laatste stukje van buitenkast naar woning is kabel , en GEEN glasvezel.

Bekijk in context

6 Reacties 6
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ziggo is een kabelbedrijf . Geen glasvezel.. Dus dat zal NIET gaan. Als ik je vraag goed begrijp.

Even ter info: Ziggo heeft wel een glasvezel netwerk.. Alleen is het laatste stukje van buitenkast naar woning is kabel , en GEEN glasvezel.
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Hi crazy4fb , welkom op de Ziggo Community en tof dat je Ziggo overweegt als provider 🙂

Zoals robbo goed aangeeft leveren we onze diensten via de (groene) kabel. Een groot deel van ons eigen netwerk is inderdaad wel glasvezel, behalve het laatste stukje. Via jouw eigen glasvezel-aansluiting zal het dus niet lukken. Ook via de groene kabel kunnen we hoge snelheden leveren (max 500 Mbit/s bij particulier, 600 Mbit/s bij zakelijke abonnementen). Als je meer informatie of advies nodig hebt omtrent een abonnement, hoor ik het graag van je!
Mitchel

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat gaat specifiek alleen om de downloaden maar kijk ook eens naar de upgrads snelheid die zijn bachelaar want daar had ik nooit iets van ik denk dat jullie niet goed aan de kanten denken alleen naar jullie zelf ik hoop dat in de toekomst zit verbeterd kan worden en niet nog 10 jaar moet wachten voordat jullie omgaan naar overgaan naar glasveder ook voor bestaande woningen mensen willen dat en niet wat jullie willen nu je moet goed luisteren wat de kant die zegt

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@Mitchel  , is een topic van 5 jaar oud. En lees je bericht even na voor je het post opleesbaarheid. Die is nu belabberd.

Mitchel

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel voor die tip

Buurman

Level 14
  • 988Posts
  • 50Oplossingen
  • 898Likes

@Mitchel   schreef:

Dankjewel voor die tip


En interpunctie gebruiken in je reacties oftewel PUNT en KOMMA, want dat verhoogt de leesbaarheid van wat je schrijft.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic