Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat gaat specifiek alleen om de downloaden maar kijk ook eens naar de upgrads snelheid die zijn bachelaar want daar had ik nooit iets van ik denk dat jullie niet goed aan de kanten denken alleen naar jullie zelf ik hoop dat in de toekomst zit verbeterd kan worden en niet nog 10 jaar moet wachten voordat jullie omgaan naar overgaan naar glasveder ook voor bestaande woningen mensen willen dat en niet wat jullie willen nu je moet goed luisteren wat de kant die zegt
@Mitchel , is een topic van 5 jaar oud. En lees je bericht even na voor je het post opleesbaarheid. Die is nu belabberd.
Dankjewel voor die tip
@Mitchel schreef:Dankjewel voor die tip
En interpunctie gebruiken in je reacties oftewel PUNT en KOMMA, want dat verhoogt de leesbaarheid van wat je schrijft.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.