1
Vraag
2
Reacties
dvanduijn

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet via Apple Airport Time Capsule werkt niet (meer) goed

Omdat het signaal van de Ziggo Connectbox niet sterk genoeg is heb ik 2 jaar geleden nadat ik in mijn huidige appartement ging wonen de router functie van de Connectbox uit laten schakelen via Ziggo. Mijn Apple Airport Time Capsule uit 2010 fungeert sindsdien als draadloze modem. Dit heeft altijd probleemloos gewerkt, maar nadat ik vorige week mijn abonnement bij Ziggo heb aangepast en de snelheid is verhoogd heb ik steeds verbindingsproblemen. Elke keer als ik thuis kom werkt het draadloze internet op mijn iPhone niet en moet ik telkens Wifi op mijn telefoon uit en in schakelen voordat ik weer verbinding heb. Ook als ik mijn Macbook of iMac aanzet moet ik de wifi uitschakelen en weer inschakelen voordat ik verbinding met internet heb.

Wie weet waar dit aan zou kunnen liggen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jarielcapitain

Level 13
  • 778Posts
  • 31Oplossingen
  • 244Likes
In je profiel staat dat je gebruik maakt van de mediabox XL. Heb je deze aangesloten via een LAN kabel aan je netwerk? Zo je verwijder deze, is niet nodig.

Bekijk in context

5 Reacties 5
jarielcapitain

Level 13
  • 778Posts
  • 31Oplossingen
  • 244Likes
In je profiel staat dat je gebruik maakt van de mediabox XL. Heb je deze aangesloten via een LAN kabel aan je netwerk? Zo je verwijder deze, is niet nodig.
dvanduijn
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie! Sinds ik die mediabox gebruik is het verbindingsprobleem inderdaad begonnen. Volgens mij heb ik die inderdaad met een LAN kabel aangesloten op de Airport Time Capsule. Als ik thuis kom zal ik ‘m eruit halen. .
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi dvanduijn, welkom hier!

Goed dat je aan de bel trekt. Heb je nog een update voor ons wat betreft die kabel? We zijn benieuwd!
dvanduijn
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Michael Ziggo wrote:
Hoi dvanduijn, welkom hier!

Goed dat je aan de bel trekt. Heb je nog een update voor ons wat betreft die kabel? We zijn benieuwd!

Het probleem lijkt inmiddels verholpen, nadat ik de LAN kabel van de Mediabox XL naar de Apple Time Capsule eruit heb gehaald.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Dat klinkt als goed nieuws 🙂 Bedankt voor je terugkoppeling hier.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic