Ja, de splitter en kabel zijn ontvangen, waarvoor dank. Vandaag de test gedaan door het modem ruim 2 minuten uit te zetten en daarna weer aan. Resultaat: merendeel van mijn apparaten kwamen niet op. Kregen geen vast toegewezen IPv4 vanuit de DHCP server van de ConnectBox (helemaal geen IPv4) . Enkele apparaten overigens weer wel, maar mijn PC bijvoorbeeld weer niet (wel IPv6 ) waardoor ik het modem niet kon benaderen. Deze even handmatig het (voor deze PC gereserveerde IP) op de netwerkkaart ingesteld, waarna ik de ConnectBox wel kon benaderen. OP de ConnectBox de DHCP v4 server ge-disabled en weer ge-enabled en toen kwam de rest ook weer online. Mijn PC weer op DHCP gezet en ook deze kreeg daarna weer netjes het toegewezen IP met DNS (IPv4). Dus, conclusie, de directe aansluiting van de ConnectBox op de splitter is niet de oorzaak en de finale oplossing. Ergens zit er iets in de ConnecBox zelf waardoor de DHCP server van toegewezen IPv4 adressen ergens onderuit gaat na een reboot. Ik weet nu hoe ik het uiteindelijk weer werkend krijg, maar vanzelfsprekend is dit niet de normale weg.