de88
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet verbinding valt tijdelijk weg

Mijn internet verbinding valt op willekeurige momenten weg, soms zit er een aantal uren tussen.

Verbinding is maar 30 sec tot 2 minuten weg.

 

Modem geeft dan de volgende status:

 

Internet (Partial Service (US only))

 

Network log geeft dan de volgende melding op het moment van onderbreken internet:

 

critical No Ranging Response received - T3 time-out
critical Unicast Ranging Received Abort Response

 

Ik heb een middagje zonder de splitter er tussen geprobeerd en heb het idee dat het probleem toen verholpen was. Maar kan dit niet langer testen aangezien de tv gebruikt wordt. Kan hier naar gekeken worden, en misschien eventueel een andere splitter toegestuurd worden?

 

Upstream en downstream channels in png formaat als bijlage toegevoegt.

3 Reacties 3
tobiastheebe
Expert
Expert
  • 1800Reacties
  • 103Oplossingen
  • 579Likes

Er staat veel ruis op zowel de downstream als de upstream. Het vermogen in de upstream zit aan de max.

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer), splitter(s), versterker (indien aanwezig) en bekabeling?

de88
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Een foto bijgevoegt als bijlage, hoofdaansluiting met de splitter.

De witte coax kabel gaat naar de modem, en de zwarte coax kabel naar de receiver voor de tv.

tobiastheebe
Expert
Expert
  • 1800Reacties
  • 103Oplossingen
  • 579Likes

Dat ziet er top uit.

 

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic en kan het beste even meekijken, mogelijk gaat er buitenshuis iets mis. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld.

Uitgelicht topic