Hoi Alex,
Ik hoop jou nu als contact persoon te krijgen want jij antwoordt in mijn optiek eerlijk en recht voor zijn raap en daar hou ik van.
In het kort het probleem : Internet verbinding valt steeds weg en merk dit aan mijn sonos systeem wat stopt diversen apps op telefoon en tablet geven aan geen internet verbinding te hebben met internet. Sonos is bekabeld.
Als ik dan ga kijken en ik ken alleen speedtest dan heb ik 0 of 2,3 mbit en alles tussen de 0 en 350 mbit waar ik voor betaal. Het kan weken goed gaan en dan ineens op nog een willekeurig moment van de dag is het weer mis. Dan steeds het treurige om klantenservice te bellen waar je een half uur in de wacht staat... Deze kijkt dan naar het modem en afhankelijk het moment zien ze hem niet en als de snelheid weer wat power heeft dan zien ze het modem wel en kunnen ze weinig doen. (snap ik helemaal) ook als er een monteur komt en het signaal is goed krijg ik te horen wat een zeurpiet dat ik ben, dat kan ik me voorstellen als het signaal goed is. Maar steeds die wisselvalligheid en afspraken niet nakomen of een eigen verhaal of interpretatie er op nahouden geeft geen vertrouwen.
Jij geeft aan dat er niets van een stoorzender vermeldt staat maar dat zijn de laatste gesproken woorden geweest van diegene die ik aan de lijn had.
De kleur en/of merk modem is mij ook om het even het enige wat ik wil is een stabiel signaal en geen uitvallende systemen meer en daarvoor de deadline.
Heb nu het modem gewisseld en maar weer afwachten of het zich herhaald.
Er is volgens de helpdesk ook een log op mijn signaal geweest om dit per minuut bij te houden, hier heb ik ook nooit wat van terug gehoord.
Ik ben een beetje met ICT bekend en probeer ook altijd te kijken of een fout te reproduceren valt zodat je daadwerkelijk iets kunt nakijken waar ik heb nog geen enkel idee.
Heb het nieuwe modem vanmiddag aangesloten.
Hoop dat dit iets verduidelijkt anders bel even dan kan ik gerichter antwoorden.
Groetjes
Hans