Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Woutersprenger
Level 1

Internet verbinding valt regelmatig weg

Goedenavond,

sinds kort ben ik klant geworden bij ziggo. Tot mijn verdriet valt regelmatig meerdere malen per dag de verbinding weg. Voorheen zat ik bij kpn en gebeurde dit nooit ik heb de modem op 5ghz gezet maar ook dit geeft het zelfde probleem.
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
5 Reacties 5
Jan F.
Level 20
0 Kudos
Woutersprenger
Level 1
Topicstarter
Allemaal al gedaan signaal blijft regelmatig wegvallen.
0 Kudos
Jan F.
Level 20
Valt de internetverbinding weg of alleen de WiFi?
0 Kudos
AlexHelpt
Level 16
Hi Wouter,

Geen lekker begin bij Ziggo in ieder geval! Wel al een installatiemonteur gehad die 't geheel kwam aansluiten?
Voor ons is het handig om te weten wat voor producten je hebt (type modem, evt. type Mediabox), dan kunnen we met je meedenken. Of bereik de klantenservice via telefoon of https://ziggo.nl/chat, die kunnen e.e.a. uitlezen 🙂
0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey @Woutersprenger. Welkom op de Ziggo Community. Top dat je ons gevonden hebt en een account aangemaakt hebt om je verhaal te delen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je internetverbinding (steeds) wegvalt! Heb je inmiddels contact met ons gehad? 🙂 We horen graag hoe het verder gaat en of ik nog met iets kan helpen.
0 Kudos