Hallo,
Sinds de 25e valt mijn internet verbinding op willekeurige momenten weg. Dit geldt voor alle devices en connectie type; Wi-Fi en bekabeld.
In SmokePing (vanuit een VPS naar WAN kant van de modem via DDNS) zie ik dit gedrag ook terug op het moment dat de devices in het LAN geen verbinding meer hebben... Packet drop.
Het volgende zie ik terug in de netwerk historie op het moment dat het gebeurt;
Lost MDD Timeout;CM-MAC=18:35:d1:f0:ee:13;CMTS-MAC=00:01:5c:aa:60:51;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:f0:ee:13;CMTS-MAC=00:01:5c:aa:60:51;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
Setup
- Connectbox - TG2492LG-ZG in Router mode
- Netgear GS108 Switch op poort 1 Connectbox
- 2 Plume Wi-Fi Pods bekabeld verbonden aan de Netgear switch
Kan iemand van Ziggo eens kijken wat er aan de andere kant te zien was op 28-11-2021 ~11:06 en ~11:23?
Merci,
Farid