Hallo,
Wij zijn al jaren vaste klant bij Ziggo maar hebben nog steeds een oude modem, nu valt de laatste tijd vaak de verbinding weg.
Kunnen jullie niet een nieuwe sturen?
Moeten bijna elke dag de stekker opnieuw erin doen... Hebben een Ubee evw 320b
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een nieuw (SmartWifi) modem toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Om na te gaan in hoeverre installatie en signaal resp. geschikt zijn en voldoen voor een nieuw modem:
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen volgens deze instructies?
Krijgen een nieuwe opgestuurd! Hopelijk is dan het probleem verholpen! Bedankt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een nieuw (SmartWifi) modem toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Om na te gaan in hoeverre installatie en signaal resp. geschikt zijn en voldoen voor een nieuw modem:
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen volgens deze instructies?
De installatie is nog redelijk recent en er zijn hoogwaardige onderdelen gebruikt.
Indien het lukt om de downstream/upstream-gegevens te verzamelen, dan zie ik deze graag tegemoet.
Wat heeft dit met het uit vallen v.d. modem te maken?
Uitval van de internetverbinding wordt meestal veroorzaakt door een signaalprobleem. Met de gevraagde gegevens kan ik nagaan of daarvan sprake is. Een dergelijk probleem wordt vrijwel nooit opgelost met een nieuw modem.
Ja, binnen 2 mtr afstand
Hebben vaak dat er compleet geen wifi meer is, als we de stekker v.d. modem er opnieuw indoen na 2 min wel weer. Installatie is al 10 jaar hetzelfde.
Dit zijn de download- en uploadsnelheden. Ik zoek de downstream- en upstream-waarden, zie deze instructies.
Stuur maar een nieuwe op a.u.b.
Dat kan ik als medeklant niet voor je doen. Zoals eerder aangegeven komt een Ziggo-medewerker binnen enkele dagen langs in dit topic, welke een nieuw modem kan toesturen.
Zonder controle van de signaalwaarden is een correcte werking van het nieuwe modem echter niet gegarandeerd.
Die heb ik je gestuurd, zullen het zien. Sta nu 10 min in de wacht via de chat.
Top service bij Ziggo....
Krijgen een nieuwe opgestuurd! Hopelijk is dan het probleem verholpen! Bedankt.
Zoals eerder aangegeven is de screenshot die je had gestuurd niet de gevraagde informatie. Desalniettemin hoop ik dat je goede ervaringen zult hebben met het nieuwe SmartWifi modem.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.