1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
baske2005

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Internet valt weg

Goedemorgen 

Tijdens het kijken van tiktok/Facebook/youtube filmpjes stoppen de filmpjes soms spontaan halverwege en als ik dan overschakel naar mobiel internet gaan ze weer verder.

Heb vorige week ziggo gebeld en die zeiden modem opnieuw opstarten want die stond al een maand aan.

En als ik nu in het modem kijk staat er 

Internet (Verbonden (partial bonding US) )

Groeten sebastiaan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78745Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23512Likes

@baske2005 Vervolg op mijn bericht hier zojuist boven.

Kun je de coax stekker eens uit je modem halen en dan weer stevig aanduwen?

Maak ook even de stekkers een keer los en vast op de splitter en de splitter uit en in de wandcontactdoos.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78745Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23512Likes

Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

baske2005
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hierbij de screenshots en foto. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78745Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23512Likes

Het beeld klopt met de fout die je ziet.

Je modem kan de servers van Ziggo US = upstream alleen haperend bereiken en dan hapert de downstream ook.

Mogelijk kan een Ziggo moderator iets in de achtergrond zien en de nodige stappen zetten.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78745Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23512Likes

@baske2005 Vervolg op mijn bericht hier zojuist boven.

Kun je de coax stekker eens uit je modem halen en dan weer stevig aanduwen?

Maak ook even de stekkers een keer los en vast op de splitter en de splitter uit en in de wandcontactdoos.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5778Posts
  • 601Oplossingen
  • 3453Likes

Hey @baske2005 en welkom hier! 

Ik heb het signaal aan deze kant eens onder de loep genomen en dit ziet er inderdaad niet goed uit zoals Bert ook al noemde. Het is een goede eerste stap om eens te checken hoe het gaat als je de boel helemaal los haalt en weer aansluit. Ik heb je voor alle zekerheid ook een nieuwe splitter toegestuurd (kosteloos) zodat we deze nog uitsluiten maar als het probleem hierna ook blijft bestaan dan kunnen we het beste een monteur voor je inplannen. 

baske2005
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedendag

Voorlopig werkt alles weer naar behoren, na alles losgemaakt te hebben en weer aangesloten.

Bedankt voor jullie hulp.