1
Vraag
2
Reacties
loesentijn

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Internet valt weg

Hallo,

 

Wij zijn al jaren vaste klant bij Ziggo maar hebben nog steeds een oude modem, nu valt de laatste tijd vaak de verbinding weg.

 

Kunnen jullie niet een nieuwe sturen?

Moeten bijna elke dag de stekker opnieuw erin doen... Hebben een Ubee evw 320b

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een nieuw (SmartWifi) modem toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

 

Om na te gaan in hoeverre installatie en signaal resp. geschikt zijn en voldoen voor een nieuw modem:

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen volgens deze instructies?

Bekijk in context

loesentijn
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Krijgen een nieuwe opgestuurd! Hopelijk is dan het probleem verholpen! Bedankt.

Bekijk in context

14 Reacties 14
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een nieuw (SmartWifi) modem toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

 

Om na te gaan in hoeverre installatie en signaal resp. geschikt zijn en voldoen voor een nieuw modem:

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen volgens deze instructies?

loesentijn
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
 
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes

De installatie is nog redelijk recent en er zijn hoogwaardige onderdelen gebruikt.

 

Indien het lukt om de downstream/upstream-gegevens te verzamelen, dan zie ik deze graag tegemoet.

loesentijn
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wat heeft dit met het uit vallen v.d. modem te maken?

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes

Uitval van de internetverbinding wordt meestal veroorzaakt door een signaalprobleem. Met de gevraagde gegevens kan ik nagaan of daarvan sprake is. Een dergelijk probleem wordt vrijwel nooit opgelost met een nieuw modem.

loesentijn
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
 
loesentijn
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja, binnen 2 mtr afstand

loesentijn
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hebben vaak dat er compleet geen wifi meer is, als we de stekker v.d. modem er opnieuw indoen na 2 min wel weer. Installatie is al 10 jaar hetzelfde.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes

Dit zijn de download- en uploadsnelheden. Ik zoek de downstream- en upstream-waarden, zie deze instructies.

loesentijn
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Stuur maar een nieuwe op a.u.b.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes

Dat kan ik als medeklant niet voor je doen. Zoals eerder aangegeven komt een Ziggo-medewerker binnen enkele dagen langs in dit topic, welke een nieuw modem kan toesturen.

 

Zonder controle van de signaalwaarden is een correcte werking van het nieuwe modem echter niet gegarandeerd.

loesentijn
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Die heb ik je gestuurd, zullen het zien. Sta nu 10 min in de wacht via de chat.

 

Top service bij Ziggo....

loesentijn
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Krijgen een nieuwe opgestuurd! Hopelijk is dan het probleem verholpen! Bedankt.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes

Zoals eerder aangegeven is de screenshot die je had gestuurd niet de gevraagde informatie. Desalniettemin hoop ik dat je goede ervaringen zult hebben met het nieuwe SmartWifi modem.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic