Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
loesentijn
Level 2

Internet valt weg

Hallo,

 

Wij zijn al jaren vaste klant bij Ziggo maar hebben nog steeds een oude modem, nu valt de laatste tijd vaak de verbinding weg.

 

Kunnen jullie niet een nieuwe sturen?

Moeten bijna elke dag de stekker opnieuw erin doen... Hebben een Ubee evw 320b

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een nieuw (SmartWifi) modem toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

 

Om na te gaan in hoeverre installatie en signaal resp. geschikt zijn en voldoen voor een nieuw modem:

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen volgens deze instructies?

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
loesentijn
Level 2
Topicstarter

Krijgen een nieuwe opgestuurd! Hopelijk is dan het probleem verholpen! Bedankt.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
14 Reacties 14
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een nieuw (SmartWifi) modem toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

 

Om na te gaan in hoeverre installatie en signaal resp. geschikt zijn en voldoen voor een nieuw modem:

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen volgens deze instructies?

0 Kudos
Ga naar reactie
loesentijn
Level 2
Topicstarter
 
0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De installatie is nog redelijk recent en er zijn hoogwaardige onderdelen gebruikt.

 

Indien het lukt om de downstream/upstream-gegevens te verzamelen, dan zie ik deze graag tegemoet.

0 Kudos
loesentijn
Level 2
Topicstarter

Wat heeft dit met het uit vallen v.d. modem te maken?

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Uitval van de internetverbinding wordt meestal veroorzaakt door een signaalprobleem. Met de gevraagde gegevens kan ik nagaan of daarvan sprake is. Een dergelijk probleem wordt vrijwel nooit opgelost met een nieuw modem.

0 Kudos
loesentijn
Level 2
Topicstarter
 
0 Kudos
loesentijn
Level 2
Topicstarter

Ja, binnen 2 mtr afstand

0 Kudos
loesentijn
Level 2
Topicstarter

Hebben vaak dat er compleet geen wifi meer is, als we de stekker v.d. modem er opnieuw indoen na 2 min wel weer. Installatie is al 10 jaar hetzelfde.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Dit zijn de download- en uploadsnelheden. Ik zoek de downstream- en upstream-waarden, zie deze instructies.

0 Kudos
loesentijn
Level 2
Topicstarter

Stuur maar een nieuwe op a.u.b.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Dat kan ik als medeklant niet voor je doen. Zoals eerder aangegeven komt een Ziggo-medewerker binnen enkele dagen langs in dit topic, welke een nieuw modem kan toesturen.

 

Zonder controle van de signaalwaarden is een correcte werking van het nieuwe modem echter niet gegarandeerd.

0 Kudos
loesentijn
Level 2
Topicstarter

Die heb ik je gestuurd, zullen het zien. Sta nu 10 min in de wacht via de chat.

 

Top service bij Ziggo....

0 Kudos
loesentijn
Level 2
Topicstarter

Krijgen een nieuwe opgestuurd! Hopelijk is dan het probleem verholpen! Bedankt.

0 Kudos
Ga naar reactie
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Zoals eerder aangegeven is de screenshot die je had gestuurd niet de gevraagde informatie. Desalniettemin hoop ik dat je goede ervaringen zult hebben met het nieuwe SmartWifi modem.