Hi all,
Al sinds dag 1 bij Ziggo heb ik dat met regelmaat de internetverbinding wegvalt (zowel bedraad als met Wifi).
Ziggo is al vaker langs geweest maar konden telkens niets vinden.
Ik werk (zakelijk) op externe servers waardoor ik vanaf huis met een RDP verbinding contact leg en in de cloud werk. Een wegvallende verbinding valt hierdoor direct op.
Ik merk het ook aan de televisie die gewoon een melding geeft "LAN kabel verbinding verbroken" om na enkele seconden weer vanzelf te verbinden.
Ook mijn Voip telefoon systeem (zakelijk) valt tijdens het bellen vaak weg. Als ik Wifi uitzet en over 4/5G verder ga, is er niets aan de hand.
Bij het online gamen van de kids hetzelfde. Af en toe valt de verbinding even weg wat een LAG spike geeft of ze soms zelfs uit de game gooit (let op! bedrade verbindingen, net als mijn werk PC's)
Ik laat wel eens een pingtest 24 uur lopen. En hierop is eigenlijk niet altijd een wegvallende verbinding te zien.
Het lijkt er dan ook op alsof niet de gehele verbinding wegvalt maar enkel een aantal poorten ofzo.
Daarom kan Ziggo denk ik ook niets vinden in de verbinding.
Modem is al meerdere keren gereset en draait sinds de laatste reset helemaal standaard muv de Wifi instellingen uiteraard.
Iemand een idee wat ik kan proberen?
De signaalsterktes is net modem en de fouten lijken ook allemaal in orde.
p.s. AOP, kabels etc zijn door 2 monteurs op rij al vervangen en aangepast.
Ik sta nu op het punt om weer over te stappen naar glasvezel van KPN als ik het niet opgelost krijg
ED3.0 Downstream kanalen
1 | 578000000 | 4.3 | 41 | QAM 256 | 1 |
2 | 586000000 | 4.4 | 41 | QAM 256 | 2 |
3 | 594000000 | 4.2 | 41 | QAM 256 | 3 |
4 | 602000000 | 4.6 | 41 | QAM 256 | 4 |
5 | 610000000 | 4.4 | 41 | QAM 256 | 5 |
6 | 618000000 | 4.4 | 41 | QAM 256 | 6 |
7 | 626000000 | 4.1 | 41 | QAM 256 | 7 |
8 | 634000000 | 3.7 | 41 | QAM 256 | 8 |
9 | 642000000 | 4 | 41 | QAM 256 | 9 |
10 | 650000000 | 3.9 | 41 | QAM 256 | 10 |
11 | 658000000 | 4 | 41 | QAM 256 | 11 |
12 | 666000000 | 4.3 | 41 | QAM 256 | 12 |
13 | 674000000 | 4.5 | 41 | QAM 256 | 13 |
14 | 682000000 | 4.2 | 41 | QAM 256 | 14 |
15 | 690000000 | 4.1 | 41 | QAM 256 | 15 |
16 | 698000000 | 3.9 | 41 | QAM 256 | 16 |
17 | 706000000 | 3.9 | 41 | QAM 256 | 17 |
18 | 714000000 | 4.2 | 41 | QAM 256 | 18 |
19 | 722000000 | 4.7 | 41 | QAM 256 | 19 |
20 | 730000000 | 5.1 | 41 | QAM 256 | 20 |
21 | 738000000 | 5.2 | 41 | QAM 256 | 21 |
22 | 746000000 | 5.1 | 41 | QAM 256 | 22 |
23 | 754000000 | 4.6 | 41 | QAM 256 | 23 |
24 | 762000000 | 4 | 41 | QAM 256 | 24 |
25 | 770000000 | 3.6 | 41 | QAM 256 | 25 |
26 | 778000000 | 3.5 | 41 | QAM 256 | 26 |
27 | 794000000 | 4 | 41 | QAM 256 | 28 |
28 | 802000000 | 3.7 | 41 | QAM 256 | 29 |
29 | 810000000 | 3.6 | 41 | QAM 256 | 30 |
30 | 818000000 | 3.3 | 41 | QAM 256 | 31 |
31 | 826000000 | 2.7 | 40 | QAM 256 | 32 |
ED3.0 Downstream kanalen
1 | Goed (Locked) | 41 | 137 | 10 |
2 | Goed (Locked) | 41 | 73 | 0 |
3 | Goed (Locked) | 41 | 79 | 0 |
4 | Goed (Locked) | 41 | 95 | 0 |
5 | Goed (Locked) | 41 | 72 | 0 |
6 | Goed (Locked) | 41 | 81 | 0 |
7 | Goed (Locked) | 41 | 97 | 0 |
8 | Goed (Locked) | 41 | 139 | 0 |
9 | Goed (Locked) | 41 | 116 | 0 |
10 | Goed (Locked) | 41 | 129 | 0 |
11 | Goed (Locked) | 41 | 105 | 0 |
12 | Goed (Locked) | 41 | 71 | 0 |
13 | Goed (Locked) | 41 | 87 | 0 |
14 | Goed (Locked) | 41 | 104 | 0 |
15 | Goed (Locked) | 41 | 105 | 0 |
16 | Goed (Locked) | 41 | 156 | 1 |
17 | Goed (Locked) | 41 | 141 | 0 |
18 | Goed (Locked) | 41 | 138 | 10 |
19 | Goed (Locked) | 41 | 68 | 0 |
20 | Goed (Locked) | 41 | 62 | 0 |
21 | Goed (Locked) | 41 | 59 | 0 |
22 | Goed (Locked) | 41 | 69 | 0 |
23 | Goed (Locked) | 41 | 102 | 0 |
24 | Goed (Locked) | 41 | 152 | 0 |
25 | Goed (Locked) | 41 | 173 | 0 |
26 | Goed (Locked) | 41 | 157 | 0 |
27 | Goed (Locked) | 41 | 68 | 0 |
28 | Goed (Locked) | 41 | 119 | 0 |
29 | Goed (Locked) | 41 | 129 | 0 |
30 | Goed (Locked) | 41 | 153 | 0 |
31 | Goed (Locked) | 40 | 202 | 0 |
D3.1 Downstream kanalen
33 | 168 | 4K | 3301 | QAM 4096 | 368 |
D3.1 Downstream kanalen
33 | Goed (Locked) | 40 | 1.1 | 85647416 | 92 |
ED3.0 Upstream kanalen
0 | 58800000 | 44.3 | 5120 | QAM 64 | 1 |
1 | 52000000 | 44 | 5120 | QAM 64 | 2 |
2 | 45200000 | 44 | 5120 | QAM 64 | 3 |
3 | 38400000 | 43.8 | 5120 | QAM 64 | 4 |
ED3.0 Upstream kanalen
0 | ATDMA | 0 | 0 | 0 | 0 |
1 | ATDMA | 0 | 0 | 0 | 0 |
2 | ATDMA | 0 | 0 | 8 | 0 |
3 | ATDMA | 0 | 0 | 0 | 0 |
D3.1 Upstream kanalen
25 | 15 | 37.7 | 2K | QAM 64 |
26 | 17.25 | 39.2 | 2K | QAM 64 |
D3.1 Upstream kanalen
25 | OFDMA | 300 | 74000000 | 3 | 0 |
26 | OFDMA | 345 | 74000000 | 18 | 0 |
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De actuele DS/US-waarden zijn goed tot zeer goed, wel is een minimale hoeveelheid uncorrectables zichtbaar.
Ik heb 2 switches in het netwerk.
Beiden zijn afgelopen jaar als test al vervangen (Netgear).
Verder 2 Wifipods. Maar zoals gezegd zijn de problemen ook bedraad.
Enkel IP flood stond daar aan. Is nu ook uitgezet.
Netwerk historie
03-06-2025 15:03:02 | notice | GUI Login Status - Login Success from LAN interface |
03-06-2025 09:58:18 | notice | GUI Login Status - Login Success from LAN interface |
02-06-2025 21:57:44 | error | DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
01-06-2025 22:20:19 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 25; Previous Profile: 10 13; New Profile: 9 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
01-06-2025 20:20:16 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 25; Previous Profile: 11 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
01-06-2025 18:20:14 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 25; Previous Profile: 12 13; New Profile: 11 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
01-06-2025 12:17:57 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 25; Previous Profile: 11 13; New Profile: 12 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
01-06-2025 10:17:53 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 25; Previous Profile: 10 13; New Profile: 11 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
01-06-2025 09:58:51 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 25; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
31-05-2025 19:38:33 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 26; Previous Profile: 10 13; New Profile: 9 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
31-05-2025 17:38:29 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 26; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
30-05-2025 20:26:44 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 26; Previous Profile: 10 13; New Profile: 9 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
30-05-2025 18:26:41 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 26; Previous Profile: 11 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
30-05-2025 16:26:38 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 26; Previous Profile: 10 13; New Profile: 11 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
30-05-2025 16:26:06 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 26; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
30-05-2025 16:25:40 | critical | SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
30-05-2025 16:25:40 | critical | No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
30-05-2025 16:25:36 | critical | SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
30-05-2025 16:25:35 | critical | No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
30-05-2025 16:19:18 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 26; Previous Profile: 10 13; New Profile: 9 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
30-05-2025 14:19:16 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 26; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
30-05-2025 09:57:42 | error | DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
29-05-2025 23:49:51 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 25; Previous Profile: 10 13; New Profile: 9 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
29-05-2025 21:49:48 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 25; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
27-05-2025 14:56:55 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 25; Previous Profile: 10 13; New Profile: 9 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
27-05-2025 12:56:52 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 25; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
26-05-2025 21:57:40 | error | DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
26-05-2025 20:07:18 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 25; Previous Profile: 10 13; New Profile: 9 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
26-05-2025 19:58:31 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 26; Previous Profile: 10 13; New Profile: 9 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
26-05-2025 18:07:15 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 25; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
26-05-2025 17:58:29 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 26; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
26-05-2025 12:55:42 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 26; Previous Profile: 10 13; New Profile: 9 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
26-05-2025 10:55:39 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 26; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
25-05-2025 18:49:55 | notice | US profile assignment change. US Chan ID: 26; Previous Profile: 10 13; New Profile: 9 13.;CM-MAC=d0:6d:c9:53:a7:7b;CMTS-MAC=00:01:5c:87:7e:56;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; |
De historie laat i.i.g. één moment van uitval zien (30-5 16:25). De aangepaste firewall-opties kunnen verbetering opleveren, met name 'IP flood detection' blokkeert nog wel eens ten onrechte bepaalde verbindingen.
Ervaar je ook uitval op een apparaat dat direct op het modem aangesloten is? Welke typen switches + access points gebruik je?
Ja,
De televisie, en Playstation zijn rechtstreeks aangesloten zonder switch en alsnog het probleem.
Netgear gs105E
TPlink SF1005p
Voorheen nog andere switches geprobeerd zonder met hetzelfde resultaat.
Vandaag is de verbinding (rechtstreeks bekabelde PC) meerdere keren weggevallen terwijl het modem dit blijkbaar niet laat zien.
Kortom, modem is online, maar toch verlies ik de verbinding met mijn zakelijke servers. Op de achtergrond had ik Netflix aanstaan op de televisie, en in beeld kwam ook te staan dat de bekabelde verbinding verbroken was waarna ook Netflix stopte.
Maar volgens het modem geen problemen...
De historie laat alleen events zien gerelateerd aan het modem zelf en het signaal, inderdaad (helaas) geen events die zich op de eRouter of in het LAN voordoen, een enkele uitzondering daargelaten. Als de uitval met de aangepaste instellingen nog steeds voorkomt, dan zou ik testen met een minimale opstelling, bijvoorbeeld een enkele PC direct op het modem zonder de switches aangesloten.
Is reeds gebeurd.
Enkel de vaste PC erop en verder niks anders op het modem/wifi.
Probleem was er nog steeds.
Vervelende is dus dat Ziggo zegt dat er niets aan de hand is omdat zij geen problemen zien/meten
Onderzoek op afstand is lastig als de uitval niet aan modem- of WAN-zijde van de eRouter zichtbaar is. Je geeft zelf ook aan dat de uitval ook niet altijd in ICMP/ping zichtbaar is. Als je onverhoopt nog steeds uitval ervaart, dan is testen met een eigen router en het modem in bridge mode waardevol. Voor de zekerheid zou ik het modem nog even kort stroomloos maken.
Modem vorige maand nog gereset en 2 weken geleden nog stroomloos gemaakt. Zelfde problemen.
Een eigen router kopen om een modem te testen wat ik in bruikleen heb voelt als iets raars.
Verbinding viel letterlijk net weer weg op de televisie, en mijn zoontje schreeuwde van boven dat hij weer uit een game was getrapt.
Is er hier niet een mod die ervoor kan zorgen dat ik een ander Ziggo modem kan testen waarmee we dingen uitsluiten?
Ik ben niet bereid om zelf een router/modem te kopen voor een test. Dan stap ik wel meteen weer over naar KPN glas.
Dit kost me helaas elke keer teveel tijd en helemaal frustratie als mijn Voip gesprekken weer eens wegvallen of ik uit berekeningen met klanten wordt gegooid.
In principe is alleen de Sagemcom F3896 nog beschikbaar, dit type is tegenwoordig de standaard voor alle abonnementen. Ik kwam recent wel in een ander topic tegen dat de Sagemcom F3896 vervangen was door een Arris TG3492 door een monteur. De TG3492 is wel een ouder type modem en ik denk dat dit om een uitzondering gaat.
Een moderator (Ziggo-medewerker) komt vanzelf langs in dit topic. Vul s.v.p. je adresgegevens in op deze pagina, deze zijn alleen voor moderators zichtbaar.
Ik heb nu indd een F3896. Maar het kan natuurlijk dat er iets niet goed zit in de interne router.
Overigens is zelfs mijn Samsung Oled al vervangen door Samsung omdat we eerst dachten dat de wegvallende internetverbinding op de televisie aan de televisie lag.
Dat kunnen we dus ook uitsluiten 🙂
Ik gok toch op een defect modem...
Hey @JeroenN1980, welkom op de Community!
Allereerst, wat naar dat je al zo lang met internetproblemen zit. Het is duidelijk dat je al enorm veel moeite hebt gedaan om het op te lossen; zelfs tot aan een nieuwe tv toe. Dat is natuurlijk ontzettend frustrerend. Hoog tijd dat we samen de oorzaak achterhalen, zodat je weer zorgeloos gebruik kunt maken van je verbinding.
Als ik het signaal op het modem uitlees zie ik wel enkele verstoringen terug in het signaal. Dat kan ervoor zorgen dat het modem verbinding verliest met ons netwerk. Ik zie ook terug dat er vrij recent een monteur is langs geweest. Heb je voor de zekerheid nog wel een foto van de hoofdaansluiting en hoe het modem hierop is aangesloten? Op die manier hebben we wel een completer beeld van de situatie en weten we zeker dat het optimaal is aangesloten. Heb je daarnaast ook nog specifieke momenten genoteerd dat je verbinding verloor? Dan controleer ik dat ook even. Het belangrijkste is dat we eerst het signaal op orde krijgen. Anders bestaat de risico dat je hetzelfde probleem hebt met een nieuw modem.
Een monteur heeft laatst een AOP geplaatst aangezien de vorige bewoner deze had weggehaald.
Een eerdere monteur had de verbinding in de groene coax gemaakt om lengte te krijgen. Deze verbinding is opnieuw geknepen door de laatste monteur.
De wegvallende verbinding is heel de dag door. Dus niet af en toe.
Nu 13.48 viel hij weer een paar seconden weg. In netwerk historie was dit niet zichtbaar (tekort?)
Ik merkte dat doordat de verbinding met mijn server wegviel en Kijk.nl app stond aan op de televisie die stopte met spelen.
Computer vaste kabel op het modem, televisie vaste kabel op een switch.
Dit is de laatste poging die ik doe na meerdere monteurs en daar elke keer voor vrij voor moeten houden (dure kostenpost als ondernemer).
De coaxinstallatie is i.i.g. prima en up-to-date. Beste is om de POA-254 door een POA-550 te vervangen, maar dat is niet noodzakelijk.
Zojuist om 14.09 een 180 seconden etst gedaan op stabiliteit via packetlosstest.com met het volgende resultaat:
Hier zij je dat er toch vrij veel loss is.
Kun je het IPv4- en/of IPv6-adres van de pagina Beheer → Informatie in de webinterface van het modem toesturen via een privébericht? Ik ben benieuwd of ik daarop ook packet loss zie.
Ik heb je privébericht ontvangen. Ik heb van 16:56 tot 17:48 een ICMPv6 ping test (1 packet per 2 seconden) laten lopen en zie daarin geen packet loss, wel een aantal keer een kleine spike naar ~50 ms. De gemiddelde latency is ~19 ms, waarvan ~10 ms mijn eigen latency naar internet is, dit is dus prima. Mogelijk doet de packet loss zich binnen het LAN voor, ook omdat je aangeeft dat de ethernet link op de TV verbroken wordt.
Aangezien het ook op de vaste apparaten welke direct op het modem zitten gebeurd, en zelfs met enkel de pc aangesloten zonder verdere randapparatuur denk ik dus aan een modem probleem.
En anders zou ik willen weten hoe ik het kan testen/uitsluiten...
Alle apparaten loskoppen en stuk voor stuk verbinden om te testen wordt een hel 🙂
Je hebt zelf al veel getest en uitgesloten en ik denk dat een modem swap de moeite waard is. Het lijkt mij echter verstandig om een reactie van @Shane af te wachten i.v.m. de eerder geconstateerde afwijkingen in het signaal.
Het is jammer dat we niet dieper de logs van een modem in kunnen kijken om te zien wat er gebeurd op zo'n moment of als de televisie aangeeft dat de ethernet verbinding verbroken is (tevens ook bij statisch IP en gereserveerde IP, allemaal geprobeerd)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.