Hallo,
Om te beginnen moet ik zeggen dat ik al vele gesprekken heb gehad via de chat met Ziggo waarbij ik zeker goed te woord ben gestaan en waarvoor er ook woensdag een monteur is ingepland. Toch vraag ik me het volgende af:
Ik heb de Sagemcom SmartWifi (Model F3896LG) en die heeft het tot gisteren eigenlijk prima gedaan.
Nu is het probleem dat sinds gisterenmiddag de internetverbinding regelmatig wegvalt. Wat vreemd hieraan is, is dat het lampje gisteren rood werd en ging knipperen en vandaag wit blijft, maar wel zonder internet verbinding (ik zit direct op het modem aangesloten zonder router o.i.d.).
Wat ik al zelf heb geprobeerd:
- Splitter van AOP afhalen, coax zit nu direct op het AOP
- Coaxkabel vervangen
- Fabrieksherstel van modem laten doen
- Modem in bridge modus laten zetten
- Uiteraard al van de stroom gehaald etc.
Ik hoop echter al dat jullie wellicht wat kunnen halen uit de downstream en upstream rapporten die ik hierbij gevoegd heb. Ook foto's heb ik bijgevoegd. Dan weet ik wellicht wat ik woensdag kan verwachten van de monteur (of wellicht is er misschien helemaal wel geen monteur nodig).
Bedankt alvast!
Met vriendelijke groet, Michael