zo, daar zijn we weer! Sinds 7 oktober valt de verbinding elke dag 2 - 5 x weg voor een periode van 4 sec. Meestal in de ochtend (vroegste 8.38, laatste 14.03 uur). Niet grappig als je thuiswerkt en je VPN er telkens uitklapt......
Dit is de 3e periode dat dit gebeurt sinds ik Ziggo klant ben. De vorige keren hield het na een week of 10 dagen op (ook hier gemeld toen). Gemeld bij klantenservice maar nooit iets over teruggehoord.
En nu dus weer.
zie bijgaande logfiles. Geen idee trouwens waar de rest van de netwerk historie is gebleven. Modem moest trouwens eerst gereboot worden voordat ik kon inloggen.
en wat vinden we dan van deze melding: MDD Recovery following MDD Loss
Tot slot: ben dus nieuwe klant sinds begin mei dit jaar. AOP (huiskamer) is toen vernieuwd (klaar voor Gigabit), aansluiting in de kast op straat ook. alles doorgemeten, werkte perfect. Modem staat 50 cm van de AOP. En in bridge mode met daarachter een gloedje nieuwe Fritxbox.
En toch ...... als je het mij vraagt zit er ergens toch iets niet goed in de kabel tussen straat en hier.
Kijk maar naar de oplossing hier:
https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Internetverbinding-onstabiel-met-ConnectBox/td-p/28822
Nou, ben benieuwd of er nu eindelijk eens een oplossing komt, c.q. een serieuze reactie van Ziggo.