Ik zie in de meterkast alleen het ISRA-punt (van KPN), inderdaad geen AOP.
Naast de verwachte instraling (van 5G) zijn meer overduidelijke problemen aanwezig. Het downstream-vermogen en de MER zijn véél te laag (< -8 dBmV, < 35 dB) en het upstream-vermogen is véél te hoog (> 49 dBmV). Er is zeer veel (C)CER aanwezig, vooral op kanalen met 5G-overlap. Volgens mij woon je in voormalig UPC-gebied en zouden er zes upstream-kanalen gekoppeld moeten zijn, er is nu nog slechts een kanaal gekoppeld doordat het modem een uiterst hoog zendvermogen moet gebruiken. Waarschijnlijk is een onjuist type contactdoos (rijgdoos) geplaatst, dit zou de zeer hoge demping (~15 dB) verklaren.
Een monteursafspraak voor het plaatsen van een nieuw AOP (btv 01-SET) is de volgende stap, dit is kosteloos en zou de problemen vrijwel volledig moeten oplossen. Alleen de TV-kabel moet dan nog worden vervangen, dit kan de monteur ook regelen (tegen vergoeding).
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een monteursafspraak inplannen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.