Techniman
Gedreven Meedenker
  • 18Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Internet valt spontaan weg.

Sinds Maart heb ik het zelfde meerdere jaren een stabiel netwerk en sinds Maart spontaan uitvallend internet, het modem gaat gewoon over zn nek en is niet meer bereikbaar.  De hele boel vervangen, 3 Monteurs langs geweest en 2 weken met het "Wifi Team" gebeld.. helemaal niets.

 

Vandaag de 4e monteur en die zei dat het modem over zn nek kan gaan bij dubbele IP adressen en dit gebeurd meestal bekabeld ?!?

Ik vond het een raar verhaal omdat ik altijd m'n eigen router er achter had, deze zit in een andere ip-range dan t modem..

Maar goed nu alles met kabel er af gehaald en via wifi aangesloten, kijken of t werkt.. 

 

Nog even en dan kunnen we onze eigen modems gebruiken

Uitgelicht
3 Reacties 3
Steefb
Expert
Expert
  • 9606Reacties
  • 1753Oplossingen
  • 2928Likes

@Techniman 

Je reageert op een jaar oud topic, wat allang gesloten had moeten zijn.

Ten overvloede is dit opgelost.

 

Ik adviseer een eigen topic te starten en daarin duidelijk te maken wat je probleem is. Inclusief apparatuur die je gebruikt en eventuele foutmeldingen.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 852Reacties
  • 91Oplossingen
  • 205Likes

Hi @Techniman Welkom op de Ziggo Community!

Het klopt wat @Steefb zegt, dit topic had al gesloten moeten zijn en daarom heb ik jouw bericht verplaatst naar een nieuw en eigen topic.

Ik begrijp dat je op dit moment aan het testen bent hoe het gaat wanneer je alles rechtstreeks vanaf jouw modem doet. Laat je even weten hoe dit gaat?

Uiteraard moet het wel mogelijk zijn om een eigen router aan te sluiten. Hiervoor moet het modem/router wel in bridgemode, anders kan dat problemen opleveren. Wanneer ik hierin iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag.


Techniman
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi @Jiri 

Ik zie nu pas je berichtje, ik heb ondertussen een nieuwe aangemaakt met meer info, zou je deze kunnen sluiten? 

Uitgelicht topic