KRiZ-R

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Internet valt regelmatig weg (modem reboot)

Goedendag,

 

ik heb regelmatig dat mijn internet/tv eruit ligt voor een paar minuten.

Als ik dan kijk, zie ik dat het modem zich herstart heeft.

Tevens geeft hij aan (Verbonden (partial bonding US) ), het betreft een Connect Box.

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

er zit ruis op de verbinding

 

en de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) is verouderd wat mogelijk de ruis veroorzaakt en dient vervangen te woorden

 

een moderator kan kosteloos een monteur voor je inplannen

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Bekijk in context

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Je hebt een zeer gedateerd AOP dat aan vervanging toe is, hiervoor is een monteur nodig. In de downstream is ruis door instraling van Digitenne, 4G en 5G te zien. Verder wordt uit de T4 timeouts in de upstream duidelijk dat het modem grote moeite heeft om Ziggo te bereiken.

 

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic en kan een monteur voor je inplannen (kosteloos). Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

 

Zo te zien was @anoniemforum mij net voor. 🙂

Bekijk in context

KRiZ-R
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Beste @Gianna ,

de monteur is inderdaad langs gekomen en heeft het AOP vervangen.

Sindsdien (4 dagen) is het modem niet meer uitgevallen, dus het ziet er vooralsnog goed uit.

 

Bedankt allen voor de hulp.

Bekijk in context

14 Reacties 14
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

er zit ruis op de verbinding

 

en de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) is verouderd wat mogelijk de ruis veroorzaakt en dient vervangen te woorden

 

een moderator kan kosteloos een monteur voor je inplannen

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Je hebt een zeer gedateerd AOP dat aan vervanging toe is, hiervoor is een monteur nodig. In de downstream is ruis door instraling van Digitenne, 4G en 5G te zien. Verder wordt uit de T4 timeouts in de upstream duidelijk dat het modem grote moeite heeft om Ziggo te bereiken.

 

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic en kan een monteur voor je inplannen (kosteloos). Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

 

Zo te zien was @anoniemforum mij net voor. 🙂

KRiZ-R
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt!

Ik heb mijn adresgegevens ingevuld.

Dan wacht ik even af op een moderator om een afspraak te maken 🙂

 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Helemaal goed. Laat het gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

Welkom op de Ziggo Community, @KRiZ-R. Zoals al terecht wordt opgemerkt kan een verouderde AOP voor kuren zorgen. En inderdaad, uitval is irritant. Dus daar gaan we mee aan de slag.

Een monteur kan je AOP vervangen. We moeten daar wel een afspraak voor maken, waarbij deze voorwaarden gelden. Kan je me via een privébericht, door op mijn naam te klikken, aangeven welke dagen je beschikbaar bent voor een monteur? Dan vervolgen we via die weg deze conversatie. 

KRiZ-R
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Jacob Bedankt voor je reactie. Als ik op jouw naam druk, krijg ik een "stel je vraag op de community" knop i.p.v. een bericht verzenden knop. Ik kan volgende week in principe elke dag.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Dat schiet niet op @KRiZ-R maar geeft niets 🙂 Als je je postcode en huisnummer toevoegt aan je profiel en hier laat weten wanneer dit is gebeurt dan plannen we de monteur zo snel mogelijk voor je in!

KRiZ-R
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Mariska Naar mijn weten staat mijn postcode en huisnummer al in mijn profiel.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Je hebt helemaal gelijk! Ik denk dat ik niet goed heb gekeken. Dankjewel voor je snelle reactie 🙂 

Ik heb de monteur voor je ingepland en hij komt langs op vrijdag 30 april tussen 08.00 en 13.00 uur. Komt deze dag (of tijd) niet helemaal goed uit dan kun je de afspraak gemakkelijk verplaatsen via je Mijn Ziggo account via Gegevens -> Mijn monteursafspraken. Doe je dit in de ochtend dan heb je grote kans dat er ook nog eerder een plekje beschikbaar is. 

We horen heel graag van jou hoe het gaat nadat de monteur langs is geweest.

KRiZ-R
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Mariska Bedankt

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @KRiZ-R

De afspraak is inmiddels geweest. Hoe staat het er momenteel voor? Heeft de monteur het probleem weten op te lossen? 🙂 

KRiZ-R
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Beste @Gianna ,

de monteur is inderdaad langs gekomen en heeft het AOP vervangen.

Sindsdien (4 dagen) is het modem niet meer uitgevallen, dus het ziet er vooralsnog goed uit.

 

Bedankt allen voor de hulp.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Fijn om te lezen!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Kijk, dat is een fijne terugkoppeling @KRiZ-R. Laten we er vanuit gaan dat deze positieve ervaringen zo blijven. Mocht er onverhoopt al iets zijn, trek dan vooral aan de bel 🙂

Uitgelicht topic