1
Vraag
2
Reacties
JSP

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Internet valt regelmatig kort uit bij gebruik Teams, Ziggo GO etc

Dag

 

We hebben al lang last van het regelmatig wegvallen van de internetverbinding bij gebruik van teams, ziggo go enzovoort. Ik denk dat onze kabelaansluiting misschien de oorzaak is. Dit is niet door Ziggo aangelegd/vervangen bij aangaan van het abonnement na onze verhuizing. We hebben de groene kabel in een splitter zitten en deze gaat naar het ziggo modem.

onze internetsnelheid is wel ok, maar dus niet stabiel.

Ik hoor graag wat ik/jullie hieraan kunnen verbeteren.

 

Groet Jules

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4335Posts
  • 569Oplossingen
  • 2106Likes

Welkom op de Community @JSP! In dit geval wordt het tijd dat jouw groene kabel tot volwaardig hoofdaansluitpunt wordt afgewerkt. Hiervoor heb ik een monteur ingepland die aanstaande maandag 27-09 tussen 08.00 en 13.00 uur langskomt. Schikt dit niet? Wijzig dan de afspraak via Mijn Ziggo naar een ander moment. Uiteraard is dit een kosteloos bezoek, gezien de groene kabel tot ons netwerk behoort. Als er hierna nog wat loos is, laat het ons via dit topic weten!

Bekijk in context

9 Reacties 9
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Een monteur zal hier een AOP moeten monteren. Dit mag men zelf niet doen. Goed mogelijk dat daarna de problemen voorbij zijn.

Staan postcode en huisnummer in je community-profiel? (Alleen zichtbaar voor moderators). Een van hen kan dan een monteur voor je inplannen.

Ik heb het voorgelegd aan het moderatie-team.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 30767Posts
  • 2150Oplossingen
  • 15382Likes

Naast het plaatsen van een AOP moeten ook beide splitters en de stekkers op de TV-kabels worden vervangen.

JSP
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja ik heb de adresgegevens in mijn profiel gezet..

sjoerds

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb het ook vanaf het 1e moment dat ik ziggo heb. De monteur heeft alles aangesloten

 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 30767Posts
  • 2150Oplossingen
  • 15382Likes

@sjoerds Zou je een eigen topic willen aanmaken? Als jij wel een AOP/hoofdaansluiting hebt dan speelt er bij jou waarschijnlijk iets anders.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4335Posts
  • 569Oplossingen
  • 2106Likes

Welkom op de Community @JSP! In dit geval wordt het tijd dat jouw groene kabel tot volwaardig hoofdaansluitpunt wordt afgewerkt. Hiervoor heb ik een monteur ingepland die aanstaande maandag 27-09 tussen 08.00 en 13.00 uur langskomt. Schikt dit niet? Wijzig dan de afspraak via Mijn Ziggo naar een ander moment. Uiteraard is dit een kosteloos bezoek, gezien de groene kabel tot ons netwerk behoort. Als er hierna nog wat loos is, laat het ons via dit topic weten!

JSP
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Super, dank voor jullie snelle reacties 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @JSP, we zijn super benieuwd naar hoe het bezoek verlopen is! Werkt het internet inmiddels helemaal naar wens of worden de Teams gesprekken nog steeds onderbroken? We blijven graag op de hoogte! 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19111Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7235Likes

@JSP De monteur is inmiddels al langs geweest. Kun je ons laten weten of alles naar tevredenheid werkt sinds het monteursbezoek? Als we jou nog ergens mee kunnen helpen horen wij het graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic