Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Dag
We hebben al lang last van het regelmatig wegvallen van de internetverbinding bij gebruik van teams, ziggo go enzovoort. Ik denk dat onze kabelaansluiting misschien de oorzaak is. Dit is niet door Ziggo aangelegd/vervangen bij aangaan van het abonnement na onze verhuizing. We hebben de groene kabel in een splitter zitten en deze gaat naar het ziggo modem.
onze internetsnelheid is wel ok, maar dus niet stabiel.
Ik hoor graag wat ik/jullie hieraan kunnen verbeteren.
Groet Jules
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom op de Community @JSP! In dit geval wordt het tijd dat jouw groene kabel tot volwaardig hoofdaansluitpunt wordt afgewerkt. Hiervoor heb ik een monteur ingepland die aanstaande maandag 27-09 tussen 08.00 en 13.00 uur langskomt. Schikt dit niet? Wijzig dan de afspraak via Mijn Ziggo naar een ander moment. Uiteraard is dit een kosteloos bezoek, gezien de groene kabel tot ons netwerk behoort. Als er hierna nog wat loos is, laat het ons via dit topic weten!
Een monteur zal hier een AOP moeten monteren. Dit mag men zelf niet doen. Goed mogelijk dat daarna de problemen voorbij zijn.
Staan postcode en huisnummer in je community-profiel? (Alleen zichtbaar voor moderators). Een van hen kan dan een monteur voor je inplannen.
Ik heb het voorgelegd aan het moderatie-team.
Naast het plaatsen van een AOP moeten ook beide splitters en de stekkers op de TV-kabels worden vervangen.
Ja ik heb de adresgegevens in mijn profiel gezet..
ik heb het ook vanaf het 1e moment dat ik ziggo heb. De monteur heeft alles aangesloten
@sjoerds Zou je een eigen topic willen aanmaken? Als jij wel een AOP/hoofdaansluiting hebt dan speelt er bij jou waarschijnlijk iets anders.
Welkom op de Community @JSP! In dit geval wordt het tijd dat jouw groene kabel tot volwaardig hoofdaansluitpunt wordt afgewerkt. Hiervoor heb ik een monteur ingepland die aanstaande maandag 27-09 tussen 08.00 en 13.00 uur langskomt. Schikt dit niet? Wijzig dan de afspraak via Mijn Ziggo naar een ander moment. Uiteraard is dit een kosteloos bezoek, gezien de groene kabel tot ons netwerk behoort. Als er hierna nog wat loos is, laat het ons via dit topic weten!
Super, dank voor jullie snelle reacties
Goedemorgen @JSP, we zijn super benieuwd naar hoe het bezoek verlopen is! Werkt het internet inmiddels helemaal naar wens of worden de Teams gesprekken nog steeds onderbroken? We blijven graag op de hoogte!
@JSP De monteur is inmiddels al langs geweest. Kun je ons laten weten of alles naar tevredenheid werkt sinds het monteursbezoek? Als we jou nog ergens mee kunnen helpen horen wij het graag.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...