1
Vraag
2
Reacties
bhermans

Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Internet valt regelmatig even weg

Ik heb een Connectbox Giga, en de laatste paar weken valt mijn internet regelmatig heel even weg. Het is niet heel lang, maar zeker bij gaming lang genoeg om het vervelend te maken.

Alle apparaten waarop het speelt (o.a. Mac, Xbox), zitten bedraad aangesloten op op Connectbox. Alle apparaten zitten direct in een poort daarvan (er zit geen hub tussen, o.i.d.).

 

De netwerklog op de Connectbox is leeg, dus dat geeft niet echt een aanwijzing. Wel zie ik op de downstream tab 1 kanaal (25) wat heel veel errors lijkt te hebben.

Ik heb een foto van de splitter toegevoegd, en de info op de div. tabbladen van de Connectbox.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @bhermans, daar ben ik al 🙂 Ik heb een monteur ingepland om het AOP te vervangen. De afspraak staat nu voor aankomende woensdag 27 juli tussen 08:00-13:00 uur. Komt dit niet uit? Dan kun je de afspraak laten verplaatsen via mijn Ziggo. Ik ga er vanuit dat dit de problemen oplost! Laat je het hier weten? 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zie een bak ruis in je modem binnenkomen op de 4G frequentie en het Docsis 3.1 kanaal.

Is dat de 1e plaats waar Ziggo je woning binnenkomt?

Zo ja, dan zal die vervangen moeten worden tegen hedendaagse afgeschermde, dat kan een Ziggo monteur gratis voor je uitvoeren.

bhermans
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, dit is de primaire aansluiting (in de muur).

bhermans
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat is de beste manier om Ziggo hiervoor een monteur te laten langs sturen? Dit nog een keer melden bij de klantenservice?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier vanzelf langs en kan het voor je regelen.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @bhermans, daar ben ik al 🙂 Ik heb een monteur ingepland om het AOP te vervangen. De afspraak staat nu voor aankomende woensdag 27 juli tussen 08:00-13:00 uur. Komt dit niet uit? Dan kun je de afspraak laten verplaatsen via mijn Ziggo. Ik ga er vanuit dat dit de problemen oplost! Laat je het hier weten? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic