@Paul ,
Vanmiddag is de monteur geweest deze heeft signaal doorgemeten en dat is uitstekend.
verder heeft hij het mode omgewisseld voor er nieuwe.
het signaal lijkt en ik zal dat de komende dagen in de gaten houden stabiel te zijn.
ik loop nu nog tegen drie dingen aan die misschien ook opgelost kunnen worden.
bij het installeren van WiFi heb ik de smart WiFi app gebruikt.
in de app sta u mijn oude deco set in deze heb ik retour gestuurd dus zou het fijn zijn als die uit de app gehaaldkan worden,
ten tweede toen ik verhuisde heb ik ziggo meegenomen als beloning zou ik twee smart WiFi pods kosteloos in bruikleen zou krijgen. De pods heb ik ontvangen echter staan de 2.50€ wel gewoon op de maandelijkse factuur dat kan blijkbaar niemand er af halen.
als laatste ik gebruik maar een WiFi pod toch staan er twee in de app het zou fijn zijn als de tweede uit de app gehaald kan worden ik kan hem zelf dus niet uithalen net as de deco dus
het gaat om pod metserienummer: eindigend op 227. De pod eindigend op 023 heb ik gebruik
Bas