Sinds 2 weken valt opeens het internet bij ons meerdere keren per dag weg. Op de connectbox knipperen dan de groene pijltjes en geen enkel apparaat heeft dan nog internetverbinding.
Vaak - maar niet altijd - heeft de mediabox dan ook geen verbinding: ik kan dan geen programma's terugkijken, maar live tv werkt wel gewoon.
Als ik wat frunnik aan de kabelaansluiting en het modem reset dan verbindt hij na ca. 10 minuten wel weer, maar het is uiteraard vervelend dit meerdere keren per dag te doen.
Vanochtend is een monteur langs geweest. Hij constateerde dat het signaal goed was (op dat moment werkte alles inderdaad ook gewoon). Hij heeft toen het AOP vervangen, omdat daar een incorrecte verlengkabel aan zat. Toen hij vertrok werkte alles prima.
Een uur nadat hij vertrokken was, viel het internet al weer weg.
Woensdag stuurt Ziggo weer een monteur, maar ik ben bang dat die monteur ook niet gaat vinden wat het echte probleem is.
Weet iemand waar de oorzaak van dit soort onregelmatige storingen gezocht moet worden?