Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bartho1omeus wrote:Be rt wrote:
Het modem moet in de rechtse aansluiting, die is voor de data.
Dat zou al een mogelijke oplossing kunnen zijn, anders nog een keer zonder de splitter proberen om die uit te sluiten als oorzaak.
Is de upstream dan nog hoog, dan zal er een monteur aan te pas moeten komen om de AOP of verdere bekabeling richting Ziggo te onderzoeken.
Ik vermoed dat hier beter een algemene splitter POA 03-UPC op zijn plaats is, de POA-3IEC-NL is een radio/TV/data splitter.
Als ik thuis ben ga ik die kabels omwisselen, en zal ik weer de up en downstream posten. Wordt vervolgd....
Be rt wrote:
Bartho1omeus Dit ziet er werkelijk perfect uit, ik vermoed dat het internet nu niet meer uitvalt.:relaxed:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.