Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bartho1omeus wrote:
Een overzicht van mijn up- en downstream kanalen
Hier in huis zit POA-3IEC-NL aangesloten, ik hoop dat dit jullie een duidelijk beeld van de situatie geeft.
Fester 538 wrote:
Zo als Almeerder werd gezegt is de modem. Op de data zetten beste is meteen met een f connector en de stekers met de witte kap vervangen en de beste is ook de kabels ervan naar kabel keur meer. Da zou het al een veelal problemen oplossen upstream zit op de max de downstream zou wel wat hoger mogen
Be rt wrote:
Het modem moet in de rechtse aansluiting, die is voor de data.
Dat zou al een mogelijke oplossing kunnen zijn, anders nog een keer zonder de splitter proberen om die uit te sluiten als oorzaak.
Is de upstream dan nog hoog, dan zal er een monteur aan te pas moeten komen om de AOP of verdere bekabeling richting Ziggo te onderzoeken.
Ik vermoed dat hier beter een algemene splitter POA 03-UPC op zijn plaats is, de POA-3IEC-NL is een radio/TV/data splitter.
Als ik thuis ben ga ik die kabels omwisselen, en zal ik weer de up en downstream posten. Wordt vervolgd....
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.