https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Internet-valt-elk-uur-10-seconde-weg/m-p/43404#M22456
https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Internet-valt-steeds-weg/td-p/873282
Na advies van @Alex toch maar zelf even een topic gemaakt over dit probleem. In principe hetzelfde probleem als in de bovenste twee topics. Eens in de week (of twee weken) heb ik last van een probleem dat er om de week het probleem uitvalt. Dit heb ik ongeveer 2 - 3 maanden na de upgrade van GigaNet met de Connectbox Giga (voorheen zat ik op het standaard netwerk met 500mbit download).
Monteur is twee keer langsgekomen na contact met Ziggo klantenservice op Twitter. Aansluiting is nagekeken (coaxkabel & coaxsplitter vervangen), signaal is gemeten (goed), wijkkast is nagekeken (goed) en de Connectbox Giga is vervangen, echter is er niks veranderd aangezien ik het vandaag weer heb sinds 00:34 (internet viel een uur later op 01:34 weer voor een paar seconden eruit). Op onze tweede ASUS router is na advies van de tweede monteur DHCP uitgeschakeld, maar ook geen verschil.