DavidvS72

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Internet valt nog steeds weg na plaatsen nieuwe AOP

Eerder heb ik een melding gedaan van het wegvallen van internet. Het plaatsen van een nieuwe AOP zou dit probleem oplossen. Dat is inmiddels gebeurt door een Ziggo monteur. Maar zonder gewenst resultaat. nog steeds valt regelmatig op een dag internet kort weg. Hulp wordt zeer gewaardeerd! dank alvast. 

 

 

8 Reacties 8
Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Dat is vreemd. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

kun je een foto maken van hoe het aop er nu uit zie

 

en een printscreen van hoe de down en upstream nu zijn

DavidvS72
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi, hierbij alvast de upstream en de downstream

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

zit ruis op de lijn

kun je ook een foto maken van splitters versterker

 

DavidvS72
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Thx voor je hulp! Ik heb geen losse splitsters of versterkers. Een van de kabels gaat naar de Connect Box (<2m) en de andere gaat naar de COAX alloutlet (<4m). Het zou natuurlijk kunnen dat die wall outlet de ruis veroorzaakt. Ik zal een foto maken van de wall outlet en deze loskoppelen en dan opnieuw de download en upstream opvragen en posten.

DavidvS72
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hierbij de nieuwe down stream en upstream bestanden zonder dat de outlet is aangesloten (heb de kabel uit de AOP getrokken).

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

551028BF-3435-438C-B941-73BAEF702629.jpeg

 zo te zien is dit niet het punt waar de groene coax kabel van ziggo binnen komt

kun je ergens in de meterkast nog een groene coax kabel met daarop een wandcontactdoos vinden het modem moet woorden aangesloten op de hoofdaansluiting met een coax kabel niet langer dan 1,5 meter

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Goedemorgen @DavidvS72! Wat ontzettend balen dat je nog altijd problemen ondervindt, terwijl er een Ziggo monteur is langs geweest. De monteur is eind februari geweest, dus je hebt garantie op zijn bezoek. Om die reden heb ik een monteursafspraak ingepland voor aanstaande vrijdag: 12-03-2021 8:00-13:00 uur. Schikt dit niet? Wijzig dan de afspraak via Mijn Ziggo naar een geschikt moment. Houd je ons op de hoogte hoe het hierna werkt? 

Uitgelicht topic