Goedemiddag,
Wij hebben sinds april Ziggo thuis internet. vanaf begin af aan hadden we het probleem dat Internet verbinding weg valt meerdere keer per dag omdat het modem uit zichzelf reboot! Het verschilt per dag, maar soms is het zo erg dat dit probleem meerdere keren per uur(gisterenavond bijv.) zich voordoet. Wanneer het zich voordoet en ik naar het modem kijk/loop, zie ik de wifi en verbindingslampje groen knipperen. Dus het lijkt erop dat deze reboot. Dan werkt het internet weer een tijdje, totdat het weer gebeurt. Op andere momenten zie ik de status “verbonden, maar geen internet”.
Het probleem doet zich zowel bekabeld als via wifi voor. Het enige wat ik tot nu toe geprobeerd heb is het modem uitzetten en daarna weer aanzetten. Dit heeft het probleem niet verholpen.
Omdat ik onbeperkt mobiel internet via mijn werkgever had, was het geen grote probleem. Kon nog altijd via hotspot internetten, maar nu is mijn mobiel abonnement opgezegd, omdat ik weg ga bij mijn huidige werkgever. Dus nu hebben we wel echt goed werkend thuis internet nodig.
Kunnen jullie mij hiermee helpen of moet ik de klantenservice bellen?
Alvast bedankt!