Hey @linda_kaaij, welkom op de Community!
Het is natuurlijk waanzinnig irritant dat je verbinding zo regelmatig helemaal wegvalt. Goed om te zien dat je de Community hebt gevonden om dit onder de loep te nemen en op te lossen. Ik draag daar graag een steentje aan bij.
@KBX458 ziet dat je signaal niet sterk genoeg binnen komt op het modem met een rechtstreekse aansluiting. Ik ben hier achter de schermen gaan kijken naar wat ik kan ontdekken.
Daar zie ik ook heel duidelijk dat het signaal niet in orde is en te laag binnen komt. Als ik naar de foto kijk die je hebt meegestuurd van de aansluiting, zie ik daar een wandcontactdoos. Is dat ook daadwerkelijk de hoofdaansluiting van Ziggo? Of heb je nog een aansluiting in bijvoorbeeld de meterkast waar een groene kabel op binnen komt?
Heb je daar wel een aansluiting? Stuur dan hier een foto mee van hoe die aansluiting eruit ziet. Je kunt ook proberen om dan vast daar je modem weer rechtstreeks aan te sluiten en te kijken hoe dat werkt :-).
Als je die niet hebt, dan moeten we een monteur gaan inplannen samen. De monteur zal dan een lijnmeting doen om uit te vogelen waarom het signaal zo zwak is. Op deze pagina lees je de voorwaarden aan een afspraak met de monteur. Ben je daarmee akkoord, laat dat dan weten in je reactie. Als je ook laat weten op welke dag een afspraak het beste voor je uitkomt, dan hou ik daar rekening mee.