Vwb de foto's van de logs, die zijn vergelijkbaar met mijn buurman Dave. Wij vergelijken ze sws al constant, daar ga je niets extra's mee zien.
Mijn AOP zit in de woonkamer en daar zit dezelfde splitter op die Buurman Dave op zijn AOP heeft gekregen van de voorlaatste monteur. De oudere die ik had, die zou volgens die betreffende monteur het euvel geweest zijn, maar dit is later weer op dit forum ontkracht.
Ik heb nu de splitter erop zitten die bij de connect-box was meegeleverd. Maakt geen enkel verschil hier...
Alleen als het echt wezenlijk anders is dan bij mijn buurman (TS) dan wil ik die logs nog wel posten.
Als het na morgen niet helder is als de netwerkmonteur geweest is, gaan we ons beraden om afscheid te nemen van Ziggo.
We zijn al dat getouwtrek (kastje/muur) en standaard oplossingen echt zat en we hebben echt het gevoel dat we continu gepamperd worden.
We betalen over de 70 euro per maand maar oplossen van problemen en elke keer het standaardspelletje via de Ziggo Helpdesk is echt te flauw geworden zeker als er helpdesk medewerkers zijn die zeggen dat het aan onze wifi ligt, nou dan gaat bij mij het licht echt uit!
Ik lees al tijden mee op dit forum en zie dat wij met deze klachten niet uniek zijn en dat de m.o. steeds dezelfde is.
Al die jaren bij UPC hebben wij kennelijk mazzel gehad, maar sinds dat Ziggo de boel moet regelen, is het bij ons tot op heden van kwaad to erger geworden en de talloze beloftes worden niet waargemaakt. Ook het opgestuurd krijgen van een Horizonbox terwijl we daar nooit om hadden gevraagd en dat we die toch maar moesten aansluiten enz, wat niet wilde, want mijn verbinding was kennelijk volgens de Ziggo HD niet retour geschikt, bleek dus volkomen onzin. Wij kijken al een hele tijd ook on demand (HD-recorder Thomson (UPC)) en heb zelfs een retourgeschikte hirschmann versterker daar toen voor gekocht, zodat het signaal in huis perfect zou zijn, wat het voor de TV hier sws dus ook is.
Na veel overtuiging mocht ik mijn HD recorder weer terugplaatsen, dat hele debacle koste al met al ook 3 tot 4 weken en nu kijken we nog altijd met een HD recorder van UPC (inmiddels wel de 3e). Deze doet het prima, maar die veredelde horizonbox komt hier nooit meer in.
Wij snappen best dat er met techniek altijd eens iets kan gebeuren en een storing kan altijd wel eens gebeuren, maar als je een paar maand structureel een paar keer per week de verbinding kwijt bent, wordt het echt een issue. En een enkel keertje een modem reset is echt nooit een probleem geweest.
Ik moet wel zeggen dat de mods en de experts hier hard hun best doen op het forum, anders zou ik niet de moeite hebben gedaan om ook hier te komen en te reageren, maar hopelijk snappen jullie wel dat er een keer een grens aan het geduld komt.