1
Vraag
2
Reacties
bartzaalberg

Level 4
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Internet valt elke dag een paar seconden weg

Ik heb al maanden hetzelfde probleem. Kabel of wifi maakt niet uit en heeft geen effect. Internet valt meerdere malen per dag een paar seconden uit en gaat dan vanzelf weer aan. Zelf ook al meerdere keren geprobeerd alle apparaten uit te zetten en te kijken of het aan 1 apparaat ligt maar ook dit werkt en gaf op dat ene apparaat dezelfde problemen( getest met verschillende apparaten om te kijken of het niet aan dat ene apparaat lag. Ook dat was niet het geval).

Ik heb al meerdere malen hierover met support gebeld en ook die kunnen mij niet helpen. Monteur is al 3 keer geweest en ook die kon er niks aan doen. Voor mij is het probleem helaas nog niet opgelost. Enig idee of er onderhoud gepland is in de buurt van mijn woning? Zou prettig zijn als het hier ook opgelost wordt want ik werk 4 dagen per week thuis. 

Naar aanleiding van eerdere berichten in de community lijkt het probleem hetzelfde als deze: 
https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Internet-valt-steeds-weg/td-p/873282

51 Reacties 51
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 419Likes

Ah kijk aan Bart, fijn dat inmiddels het euvel dan toch echt aan het licht is gekomen! 

Natuurlijk, geen dank! Trek je aan de bel bij vragen? 

Goed weekend 😄 

hansspieker

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hier valt ook de wifi en het internet uit voor een paar seconden

weet ook niet wat ik hie aan moet  ga niet betalen  voor onder zoek en en het werk niet

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32273Posts
  • 2278Oplossingen
  • 16283Likes

@hansspieker Dit is een wat ouder topic dat al gearchiveerd had moeten zijn. Je kunt het beste een eigen topic starten.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4401Posts
  • 359Oplossingen
  • 1784Likes

@hansspieker we hebben je bericht gezien hoor, maar inderdaad: een eigen topic is handiger.

Wellicht kan je daar dan direct aangeven waar je precies de kuren mee ervaart: al je diensten, dus zowel bedraad als draadloos, of niet? En kan je ook direct een foto toevoegen van waar het Ziggo signaal binnenkomt? Dus je AOP + hoe je modem daarop aangesloten is? Dan kunnen we kijken of daar nog winst op te behalen valt. Alvast dank!

hansspieker

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

als iemand een oplossing weet hoor ik het graag 

de kabels zijn al vernieuwd  dus dat is het ook niet

hansspieker

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dit is door de monteur van jullie gedaan misschien is er iets buiten hebben een tijd terug glasvezel in de grond geplaats het is drama valt zeker 10  keer per dag uit misschien nog meer 

gr hans

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76325Posts
  • 5199Oplossingen
  • 22497Likes

@hansspieker Oplossingen zijn er tig, zonder meer informatie en dat is een heel boekwerk met verschillende hoofdstukken, om te schrijven.

Meer informatie kan een mogelijke oplossing opleveren.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76325Posts
  • 5199Oplossingen
  • 22497Likes

@hansspieker Er kan altijd een storingsmonteur naar je toe komen, mocht de oorzaak aan de Ziggo kant zitten, zijn de kosten voor Ziggo.

Als de oorzaak aan je eigen bekabeling of apparatuur ligt, dan zijn de kosten van 50 euro voor jezelf.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1254Posts
  • 129Oplossingen
  • 614Likes

Hi @hansspieker super onhandig als je internet steeds maar weg valt! Als bij jou alle kabels, splitter helemaal honderd punten in orde zijn maar je ervaart toch problemen, dan is het handig een monteur in te plannen die eens verder op onderzoek gaat. Sta je open voor een afspraak met een monteur laat het me weten, dan pakken we de agenda er bij! 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32273Posts
  • 2278Oplossingen
  • 16283Likes

@Judith Inmiddels heeft hansspieker een eigen topic gestart.

hansspieker

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja ik sta er voor open alleen  als deze monteur  komt moet hij net weer uitvallen  anders moer ik gaan betalen  omdat  hij het dan in zijn 

Tijdsbestek  dat hij hier is niks kan  

Constateren  en ik nog met het probleem  blijf zittende ik nu aleen  nog akkoord  als ik hiervoor niks hoef  te betalen 

Want ik heb al eerder  een afspraak  gemaakt maar omdat  hij het niet  constant  doet heb ik het maar afgezegd 

Mvg hans  spieker 

**mod edit: privégegevens verwijderd i.v.m. privacy**

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32273Posts
  • 2278Oplossingen
  • 16283Likes

Verwijder je persoonlijke gegevens, ze zijn nu voor de hele wereld zichtbaar in dit openbare topic. Ga naar de pijl rechtsboven je reactie en kies 'Reactie bewerken'. Je hebt hiervoor nog tot 18:57. De benodigde gegevens zijn voor moderators al zichtbaar in je profiel.

Verder kun je het beste in je eigen topic reageren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic