1
Vraag
2
Reacties
bartzaalberg

Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Internet valt elke dag een paar seconden weg

Ik heb al maanden hetzelfde probleem. Kabel of wifi maakt niet uit en heeft geen effect. Internet valt meerdere malen per dag een paar seconden uit en gaat dan vanzelf weer aan. Zelf ook al meerdere keren geprobeerd alle apparaten uit te zetten en te kijken of het aan 1 apparaat ligt maar ook dit werkt en gaf op dat ene apparaat dezelfde problemen( getest met verschillende apparaten om te kijken of het niet aan dat ene apparaat lag. Ook dat was niet het geval).

Ik heb al meerdere malen hierover met support gebeld en ook die kunnen mij niet helpen. Monteur is al 3 keer geweest en ook die kon er niks aan doen. Voor mij is het probleem helaas nog niet opgelost. Enig idee of er onderhoud gepland is in de buurt van mijn woning? Zou prettig zijn als het hier ook opgelost wordt want ik werk 4 dagen per week thuis. 

Naar aanleiding van eerdere berichten in de community lijkt het probleem hetzelfde als deze: 
https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Internet-valt-steeds-weg/td-p/873282

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 9843Posts
  • 580Oplossingen
  • 3577Likes

Er moet opnieuw een monteur komen voor verder onderzoek naar de 5G-instraling. Ik heb zojuist de moderators ingelicht.

Bekijk in context

bartzaalberg
topicstarter
Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

De monteur lijkt het probleem te hebben gevonden. Er was inderdaad instraling. Helaas was dit tussen het kastje en het modem. Dus de kabel richting het huis zal vervangen moeten worden. De monteur heeft een aanvraag gedaan bij Ploeg-GO om de kabelschade te herstellen. 
Hartelijk dank allen voor het meekijken!

Bekijk in context

40 Reacties 40
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56597Posts
  • 3734Oplossingen
  • 13574Likes

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

bartzaalberg
topicstarter
Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Is dit wat je bedoeld?

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer

1682000000137256qam11
2602000000338256qam1
3610000000238256qam2
4618000000238256qam3
5626000000237256qam4
6634000000137256qam5
7642000000137256qam6
8650000000137256qam7
9658000000137256qam8
10666000000237256qam9
11674000000237256qam10
12690000000137256qam12
13698000000137256qam13
14706000000137256qam14
15738000000137256qam18
16746000000036256qam19
17754000000036256qam20
18762000000037256qam21
19770000000036256qam22
20786000000036256qam24
21826000000036256qam29
22834000000036256qam30
23842000000036256qam31
24850000000036256qam32

 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors

1Goed (Locked)37.63666844467895762
2Goed (Locked)38.98366841572462187
3Goed (Locked)38.98366841568413245
4Goed (Locked)38.60566841572671271
5Goed (Locked)37.35666841572817318
6Goed (Locked)37.63666841569895380
7Goed (Locked)37.63666841563965353
8Goed (Locked)37.63666841564651385
9Goed (Locked)37.93666841572653315
10Goed (Locked)37.63666841564453398
11Goed (Locked)37.63666841572541687
12Goed (Locked)37.636668415703141314
13Goed (Locked)37.356668415716391778
14Goed (Locked)37.356668223996651656
15Goed (Locked)37.356668415692725288
16Goed (Locked)36.610668415635986155
17Goed (Locked)36.610668415705514676
18Goed (Locked)37.356668415717103477
19Goed (Locked)36.1756579324499450148153
20Goed (Locked)36.387667095558119599420
21Goed (Locked)36.610668415623972984
22Goed (Locked)36.38766323001955837717
23Goed (Locked)36.61065799688445968257
24Goed (Locked)36.61066315125659171718



Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer

158800000415.12064qam8
236000000405.12064qam7
344500000415.12064qam6
452000000415.12064qam5

 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts

12.00030
22.00010
32.00040
42.00030


Ik woon in een flat, komt binnen via een buis bij mijn raamkozijn. De versterker(of whatever daar ook ligt) heeft de monteur eraan geknoopt. En dat dingetje op het kastje is deel van de verwarming, (die controleert temperatuur) die kan je negeren.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56597Posts
  • 3734Oplossingen
  • 13574Likes

TOP, dat is al duidelijk, het signaal is niet helemaal fris, ik vermoed wat ruis wat op je modem binnenkomt.

 

En kun je nog de laatste dagen Netwerk historie hier plaatsen?

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56597Posts
  • 3734Oplossingen
  • 13574Likes

@bartzaalberg  schreef:

oef.. probleem nog steeds niet opgelost dus door buurt onderhoud. Thanks dan weet ik dat iig!


@bartzaalberg Blijf SVP in dit topic reageren, dan zijn je berichten niet verdeelt over 2 topics, want dan is het voor niemand meer te volgen.

bartzaalberg
topicstarter
Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Yes, excuses. Het was totaal niet mijn bedoeling een oud topic the heropenen. Ik zal vanaf nu hier blijven!

 

Waar kan ik die netwerk historie vinden?

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1860Posts
  • 68Oplossingen
  • 819Likes

Dag @bartzaalberg 

Meer uit nieuwsgierigheid en niet om @Bert voor de wielen te rijden: maar zie ik het goed dat de modem rechtstreeks is aangesloten op de antenneversterker? Nog los van je up- en downstreamwaarden kun je dat modem beter via een POA-01-B-splitter rechtstreeks op het AOP aansluiten. De andere poort van die splitter kun je dan gebruiken om de antenneversterker aan te sluiten.

Een Ziggo-moderator komt vandaag vast even buurten in dit topic en kan actie ondernemen om een splitter en de bijbehorende kabel toe te sturen. Dan heb je dit onderdeel alvast strak voor elkaar.

KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7377Posts
  • 325Oplossingen
  • 3613Likes

Netwerkhistorie vind je onder het meest rechter tabblad naast de up- en downstreamwaarden.

bartzaalberg
topicstarter
Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Wim C. 
"Nog los van je up- en downstreamwaarden kun je dat modem beter via een POA-01-B-splitter rechtstreeks op het AOP aansluiten. "
Ik weet dat zo'n splitter er eerst op zat, maar 1 van de monteurs deze verwijderd heeft. Dus ook toen er zo'n splitter op zat had ik dit probleem al. 


Hier mijn netwerk historie:

Netwerk historie

Tijd Prioriteit Omschrijving

26-03-2022 10:56:20noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=40.101.80.178 MAC=00:01:5C:77:D6:46;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-03-2022 10:55:54noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.178.143];CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-03-2022 10:53:56noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=156.96.47.131 MAC=00:01:5C:77:D6:46;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25-03-2022 13:19:00criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25-03-2022 13:16:25noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=35.186.224.47 MAC=00:01:5C:77:D6:46;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25-03-2022 11:52:11noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.178.52];CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25-03-2022 11:50:53noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a03:2880:f245:00c6:face:b00c:0000:7260 MAC=01:5C:77:D6:46:86;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25-03-2022 11:49:36noticeGUI Login Status - Login Fail from LAN interface; client ip=[192.168.178.52];CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25-03-2022 11:48:50noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a03:2880:f245:00c6:face:b00c:0000:7260 MAC=01:5C:77:D6:46:86;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-03-2022 16:59:27noticeTR069 start;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-03-2022 16:59:25noticeTR069 unexpected exit;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-03-2022 16:59:22noticeTR069 stop ;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-03-2022 16:59:21noticeTR069 start;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-03-2022 16:59:20noticeTR069 unexpected exit;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-03-2022 16:59:17noticeTR069 stop ;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-03-2022 16:59:17noticeTR069 start;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-03-2022 16:59:16noticeTR069 unexpected exit;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-03-2022 16:59:13noticeTR069 stop ;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-03-2022 16:59:12noticeTR069 start;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-03-2022 16:58:41noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=142.250.27.188 MAC=00:01:5C:77:D6:46;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
02-03-2022 19:17:19warning[68:02:B8:4A:79:F2][DFS] Radar signal detected, DFS sequence applied, channel changed from 120 to 44
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7377Posts
  • 325Oplossingen
  • 3613Likes

Heb je omstreeks 17 uur gisteren de kabel van het modem op de uitgang van de splitter gezet? Dat zou de TRO69 meldingen kunnen verklaren.  Het log toont verder geen afwijkende zaken.

Zo ja, heb je daarna het modem even stroomloos gemaakt voor 30 seconden en laten herstarten? Zo neen, doe dit dan alsnog.

Plaats dan aan het eind van de middag nogmaals de waarden up- en downstream.

bartzaalberg
topicstarter
Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Zoals te zien aan de fotos zit er momenteel geen splitter op + ik heb gisteren nergens aangezeten.
Wat vraag je me nou precies om te doen? Ik heb momenteel geen splitter + ik snap niet helemaal wat je bedoeld.

KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7377Posts
  • 325Oplossingen
  • 3613Likes

Als je nergens aan hebt gezeten, hoef je ook niks te doen.

bartzaalberg
topicstarter
Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Oki, wat kan ik dan nu het beste doen? Even reactie afwachten van de andere experts in dit topic?

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56597Posts
  • 3734Oplossingen
  • 13574Likes

Een Ziggo moderator kan eens kijken of er in de achtergrond ook iets niet goed gaat en de juiste stappen zetten om het op te lossen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3048Posts
  • 262Oplossingen
  • 479Likes

Hoi @bartzaalberg,

Onhandig dat je verbinding niet helemaal stabiel is. Ik ben even je modem en gegevens in gedoken. De laatste keer dat er een monteur bij je was is meer dan een jaar geleden, toen is de hoofdaansluiting vervangen begrijp ik. Ik ben toch wel benieuwd als we het aansluiten op de manier die @Wim C. heeft toegelicht hoe het dan met je verbinding gaat. Daarom heb ik een splitter aan je gestuurd. Laat je ons de uitkomst weten? Je mag dan ook even de data uit je modem opnieuw met ons delen. 

bartzaalberg
topicstarter
Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoi! Splitter zit er op sinds ik die gekregen heb. Problemen komen wel nog steeds voor. Hier mijn modem data.

Downstream

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer

1682000000037256qam11
2602000000138256qam1
3610000000138256qam2
4618000000038256qam3
5626000000038256qam4
6634000000038256qam5
7642000000038256qam6
8650000000038256qam7
9658000000038256qam8
10666000000038256qam9
11674000000038256qam10
12690000000-137256qam12
13698000000-237256qam13
14706000000-237256qam14
15714000000-236256qam15
16722000000-237256qam16
17730000000-236256qam17
18738000000-236256qam18
19746000000-336256qam19
20754000000-336256qam20
21826000000-236256qam29
22834000000-336256qam30
23842000000-436256qam31
24850000000-436256qam32

 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors

1Goed (Locked)37.63616629173598111
2Goed (Locked)38.9831662627349822
3Goed (Locked)38.9831662627387264
4Goed (Locked)38.6051662627509746
5Goed (Locked)38.6051662627695077
6Goed (Locked)38.6051662627474685
7Goed (Locked)38.9831662627318375
8Goed (Locked)38.6051662627885767
9Goed (Locked)38.9831662627874755
10Goed (Locked)38.9831662627695470
11Goed (Locked)38.6051662627969786
12Goed (Locked)37.63616626279404236
13Goed (Locked)37.63616626267198302
14Goed (Locked)37.63616626281748242
15Goed (Locked)36.6101662620101774818
16Goed (Locked)37.3561662622171757220
17Goed (Locked)36.6101662619069271770
18Goed (Locked)36.387166262727321459
19Goed (Locked)36.610166262808292377
20Goed (Locked)36.610166262806632413
21Goed (Locked)36.61016626283090846
22Goed (Locked)36.6101660378620187946
23Goed (Locked)36.61016500102903123789
24Goed (Locked)36.3871647696602941517


Upstream

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer

158800000445.12064qam8
236000000445.12064qam7
344500000445.12064qam6
452000000445.12064qam5

 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts

12.00010
22.00010
32.00010
42.00000


Netwerk Historie

Netwerk historie

Tijd Prioriteit Omschrijving

05-04-2022 09:23:49noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=92.223.112.58 MAC=00:01:5C:77:D6:46;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05-04-2022 09:21:44noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.178.52];CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05-04-2022 09:21:20noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=45.146.165.165 MAC=00:01:5C:77:D6:46;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04-04-2022 19:17:58criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04-04-2022 19:17:33noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2409:8a5c:1411:6fa0:8639:beff:fe66:efd1 MAC=01:5C:77:D6:46:86;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
03-04-2022 05:55:59errorDHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
03-04-2022 05:53:49noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=124.163.212.52 MAC=00:01:5C:77:D6:46;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-04-2022 11:49:31criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-04-2022 11:48:34noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=40.86.103.106 MAC=00:01:5C:77:D6:46;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-04-2022 10:08:18criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-04-2022 10:02:01noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=162.159.27.115 MAC=00:01:5C:77:D6:46;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30-03-2022 17:52:52noticeTR069 start;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30-03-2022 17:52:50noticeTR069 unexpected exit;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30-03-2022 17:52:47noticeTR069 stop ;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30-03-2022 17:52:46noticeTR069 start;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30-03-2022 17:52:39noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=35.169.235.230 MAC=00:01:5C:77:D6:46;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30-03-2022 17:51:42noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30-03-2022 17:51:24warningMIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 01:01:23noticeCable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30-03-2022 17:42:37noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a03:2880:f245:00c6:face:b00c:0000:7260 MAC=01:5C:77:D6:46:86;CM-MAC=68:02:b8:51:47:b1;CMTS-MAC=00:01:5c:77:d6:64;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;



Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2600Posts
  • 312Oplossingen
  • 650Likes

Goedemiddag @bartzaalberg

 

Spijtig dat een nieuwe splitter nog niet veel heeft geholpen.

Ik schakel hier eens de expertise in van @tobiastheebe

Zijn technische kennis is hier enorm van belang 🙂

tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 9843Posts
  • 580Oplossingen
  • 3577Likes

Er is nog steeds vrij veel ruis aanwezig in de downstream. Er was eerder sprake van instraling van 4G en 5G, dit lijkt nog steeds aanwezig. Ik kan dit niet volledig bevestigen omdat er inmiddels een andere kanalenset is gekoppeld zonder overlap met 5G. Daarnaast is het signaal iets aan de zwakke kant.

 

Zou je het modem tijdelijk direct op het AOP willen aansluiten, het modem opnieuw opstarten en na enkele uren opnieuw de downstream-gegevens plaatsen?

bartzaalberg
topicstarter
Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Met of zonder splitter?

En met of zonder versterkkastje?

tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 9843Posts
  • 580Oplossingen
  • 3577Likes

Ik bedoel inderdaad zonder de splitter. De versterker dien je alleen nog voor TV te gebruiken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic