Is dit de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt?
Zo ja, OK.
Zo nee, plaats daar SVP ook een foto van.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Een modem achter een splitter kan mogelijk op den duur problemen veroorzaken.
De huidige standaard is om het modem achter een POA-01 splitter te plaatsen met dus één uitgang naar het modem en één uitgang naar de versterker.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden, deze zijn niet openbaar te zien.
Neem contact op met Ziggo via b.v. de chat als je sneller een reactie wil.
Leg je situatie uit en benoem de opdruk versterker en vraag dan om een splitter POA-01 met een kabel naar het modem en een kabel naar de versterker.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact