Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ook mijn modem valt iedere dag uit. Weer resetten en kan weer verder maar dit is behoorlijk irritant. Wifi en vaste kabel. Waarschijnlijk heb ik ook een verouderd modem en heb sinds 2 weken een mediabox XL. Misschien dat daardoor het signaal telkens wegvalt?
Hoi @a.voesenek en welkom op de Community!
Dit is inderdaad irritant kan ik me zo voorstellen. Van een verouderd modem is geen sprake als ik het zo zie. Dus we moeten even verder kijken. Wil je eens een foto delen van de hoofdaansluiting delen? En merk je ook problemen met het TV kijken?
Beste Rikst, ik heb gegoogled en heb via
: apparatenbeheer de draadloze adapter verwijderd. PC afgesloten en opnieuw gestart. Windows installeert automatisch netwerkadapter en daarna wachtwoord e.d. van het modem opnieuw ingevoerd en tot op heden blijft de verbinding.
laten we hopen dat het probleem nu is opgelost. Overigens schreef men dat het wel vaker voorkomt bij Windows 10.
Mocht het weer eens mis gaan, voer ik weer dezelfde handelingen uit.
Dank je voor het bericht.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...