Op 1 laptop valt regelmatig de internetverbinding weg. In de logging van de connectbox zie ik dan de melding: Illegal - Dropped INPUT packet: SRC
Ik heb een connectbox staan met 3 van die TP-link boosters. Probleem is ongeveer 2 weken geleden ontstaan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zijn de TP-Link Deco's op AP mode ingesteld? Zie ook deze instructies.
Ga in de Deco APP naar “Meer-Geavanceerd-Bewerkingsmodus” en kies voor “Access point”, u druk vervolgens op “Oke” waarbij uw Deco opnieuw opgestart wordt
De 'Illegal'-meldingen hebben betrekking op de firewall van de modemrouter, deze geven geen uitval aan.
In de Deco-app kun je per apparaat de mesh-functie in- en uitschakelen. Mogelijk heeft het uitschakelen van deze functie voor de betreffende laptop positief effect.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zijn de TP-Link Deco's op AP mode ingesteld? Zie ook deze instructies.
Ga in de Deco APP naar “Meer-Geavanceerd-Bewerkingsmodus” en kies voor “Access point”, u druk vervolgens op “Oke” waarbij uw Deco opnieuw opgestart wordt
De 'Illegal'-meldingen hebben betrekking op de firewall van de modemrouter, deze geven geen uitval aan.
In de Deco-app kun je per apparaat de mesh-functie in- en uitschakelen. Mogelijk heeft het uitschakelen van deze functie voor de betreffende laptop positief effect.
Goedemiddag @renedriehuis, een goede internetverbinding wil je natuurlijk op elk apparaat! Wat gek dat deze laptop de verbinding niet goed oppakt. Ik zie dat @tobiastheebe een hele goede tip heeft gegeven. Heeft dit het probleem opgelost?
Ik heb de oplossing van @tobiastheebe uitgevoerd en na enkele dagen kan ik zeggen dat verbinding nu stabiel is. Thanks @tobiastheebe
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.