Gisteravond en vanmorgen twee keer geen internet, zoek telefoonnummer om dit te melden!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
zou je een foto kunnen maken van de hoofdaansluitng het aop (abonnee overname punt)
en een printscreen van de down en upstream
Hi @AABBCC
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Ontzettend balen dat je internetverbinding er twee keer uit is gevlogen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's en dat je modem op dit moment netjes online is. Ik ga er dan ook vanuit dat de problemen zijn opgelost. Mocht je nog hulp nodig hebben, geef dan vooral een gil. We helpen je graag.
ik zie een nieuwe topic https://community.ziggo.nl/stel-je-vraag-211/wifi-71064 van jou
betekent dit dat het probleem van deze topic is opgelost?
Om dubbele topics te voorkomen sluit ik dit topic. We zien je reactie graag in je nieuwe topic @AABBCC
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.