Vraag
Reacties
AABBCC
Level 1

Internet twee keer uitgevallen

Gisteravond en vanmorgen twee keer geen internet, zoek telefoonnummer om dit te melden!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
5 Reacties 5
Steefb
Level 20
0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

zou je een foto kunnen maken van de hoofdaansluitng het aop (abonnee overname punt) 

en een printscreen van de down en upstream

https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van...

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @AABBCC 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Ontzettend balen dat je internetverbinding er twee keer uit is gevlogen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's en dat je modem op dit moment netjes online is. Ik ga er dan ook vanuit dat de problemen zijn opgelost. Mocht je nog hulp nodig hebben, geef dan vooral een gil. We helpen je graag. 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

ik zie een nieuwe topic https://community.ziggo.nl/stel-je-vraag-211/wifi-71064 van jou

betekent dit dat het probleem van deze topic is opgelost?

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Om dubbele topics te voorkomen sluit ik dit topic. We zien je reactie graag in je nieuwe topic @AABBCC 

0 Kudos