Nadine06

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Internet + tv omzetten naar Internet Only

Hi, 

Heel graag wil ik mijn huidige TV + internet abonnement omgezet hebben naar Internet Only Giga. Ik kijk nooit tv en dat maakt dit abonnement dus overbodig. Heel graag hoor ik of dit kan!

 

Met vriendelijke groet,

Nadine

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Nadine06 en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Je abonnement kan zoals door de hier aanwezige experts aangegeven, omgezet worden naar een Internet Giga (internet only) abonnement zonder Ziggo Go. De kosten voor Internet Giga (internet only) zijn € 65,50 per maand. Wil je nog wel online tv kunnen kijken dan kun je beter kiezen voor Internet Giga + Online TV de kosten hiervoor zijn  € 71,50 per maand. Laat maar weten of ik dit voor je kan omzetten, dan maak ik het direct voor je in orde. 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Is bij deze voor je geregeld @Nadine06. Je ontvangt zo een bevestiging van de bestelling per e-mail 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Wil je internet only met gebruik van de Ziggo Go app of zonder gebruik van de Ziggo Go app?

Dat scheelt 6 euro.

Hoe hoog moet de downloadsnelheid zijn?

75 - 300 - 600 Mbit/s?

Alleen internet thuis | Kies voor Internet Only | Ziggo

Nadine06
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor uw snelle reactie. Ik neem aan dat de app alleen handig is als ik een tv abonnement heb toch? Dat is in ieder geval niet nodig! Het liefste heb ik zo snel mogelijk internet en ik dacht 1000 ook voorbij te zien komen, kan die snelheid ook? Of zal 600 voldoende zijn? Momenteel heb ik 300 en dat wil ik graag hoger hebben

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

internet giga only zonder ziggo go is zeker mogelijk dit kan een ziggo moderator voor u regelen

ziggo go is vooral handig als u ook nog tv kijkt naast alleen internet gebruik u kunt dan ook tv via streaming kijken op bijvoorbeeld een chromecast oid

 

 

meestal komen de moderators binnen 1-2 werkdagen langs 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

1000 kan ook zie ik nu op die pagina, die was buiten beeld gebleven.

 

600 of 1000 is maar net wat je ermee wilt doen, download en upload je veel, dan zou ik voor die 5 euro per maand 1000 nemen, is tijd niet zo relevant, dan kom je met 600 ook een heel eind.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Nadine06 en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Je abonnement kan zoals door de hier aanwezige experts aangegeven, omgezet worden naar een Internet Giga (internet only) abonnement zonder Ziggo Go. De kosten voor Internet Giga (internet only) zijn € 65,50 per maand. Wil je nog wel online tv kunnen kijken dan kun je beter kiezen voor Internet Giga + Online TV de kosten hiervoor zijn  € 71,50 per maand. Laat maar weten of ik dit voor je kan omzetten, dan maak ik het direct voor je in orde. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Nadine06 Het is al een poos stil binnen dit topic. We horen graag of wij jou hier verder kunnen helpen. Laat je het weten?

Nadine06
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Excuses! Heel graag heb ik ons abonnement omgezet naar een internet only en dan het giga pakket! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Is bij deze voor je geregeld @Nadine06. Je ontvangt zo een bevestiging van de bestelling per e-mail 🙂

Uitgelicht topic