Hallo.
Ik heb een Connectbox Giga en 2 dagen geleden viel spontaan de internettoegang vanaf de (4) Windows10 PCs in huis weg. Zowel de PCs die bekabeld zijn als die via een wifi verbinding zijn aangesloten. iPhones en iPads die via wifi werken blijven het prima doen.
De wifi op mijn modem is uitgeschakeld omdat ik een wifi booster en wifi extender gebruik. Daarmee lijken er geen problemen te zijn.
Evenals de NAS die in het thuisnetwerk hangt.
Telefoon blijft het goed doen.
TV is vóór het modem afgesplitst en gaat apart naar een MediaboxXL. Geen problemen.
Ik heb een keer de fabrieksinstellingen op de modem/router teruggezet en verschillende keren ge-reset. Zonder resultaat.
Als ik de UTP kabel losmaak en weer koppel doet het internet het soms wel weer en soms ook niet. Ook komt de verbinding af en toe spontaan en de luchtven valt dan weer weg. Ondertussen blijven onze iPhones/iPads het doen!
Wie kan mij een tip geven?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Na een herstart en daarna een upgrade kon ik alles weer aan de praat krijgen. Jammer dat de foutmelding niet zichtbaar was in div overzichten.
Dank.
@P-W Ontzettend fijn dat het na een herstart en het uitvoeren van een update opgelost is! Mochten we je verder nog ergen mee kunnen helpen, dan weet je ons hier te vinden. 😉
Alvast een prettig weekend!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.